עמית, יכול להיות שכן ויכול להיות שלא. אינני יודע איך מתנהגת האוכלוסיה (!) ששואלת בגוגל [קולה]. אני יכול לכל היותר לדעת מה אני מתכוון (!) לקבל בתוצאות החיפוש כאשר אני מקליד [קולה] ברגע זה.
כפי שכתבתי בתשובה שלמעלה, לפני 10 שנים ידעתי שגוגל יוצרים את הרבגוניות בצמרת תוצאות החיפוש בזה שמקפיצים מעלה תוצאות חיפוש ממיקומים גרועים יחסית. אבל אם אין תוצאות כאלה גם שם, או שציון הרלוונטיות שלהן נמוך ביותר, כי למשל ביטוי המפתח מופיע רק פעם אחת ורק בטקסט וגם שם בהקשר אחר, אפילו גוגל לא יכול ליצור רבגוניות.
אבל לאחר 10 שנים, גם משתמשי גוגל נעשו יותר מתוחכמים ומעודנים (sophisticated). ראה למשל:
">What are some misconceptions in the SEO industry?<
זהו סרטון מלפני כמה שנים שבו מדובר על כך שמשתמשי גוגל מחפשים compelling content, interesting content, content that is fun, content that makes us happy, ותוצאות חיפוש כמעט זהות ודאי שלא מספקות להם את זה. או ראה את ההנחיה:
https://support.google.com/webmasters/answer/35769?hl=iw&ref_topic=6002025
שבה מדברים על making the site unique, valuable or interesting; make it stand out among competitors:
כאשר הביטוי stand out מציין בידול במונחים של איכות.