אמנון, אתה משתמש במונח "מילת מפתח" באופן שגוי, ואני נאלץ לנחש מה אתה מתכוון לשאול.
א. מהמשפט "(WMT או אנליטיקס?) איתר באתר לקוחות ממילות התוכן של האתר הקודם וגם הפניה לדפים הם של האתר הקודם." אני מבין שהמעבר (לפני חודשיים) מהאתר הקודם לאתר החדש בוצע באופן תקין מבחינה טכנית, ואינני רואה גם כפילות תוכן, אבל אינני מבין מדוע הוא מציג לך מבקרים שנכנסו לאתר הקודם.
ב. כתבת: "...שזה אם אני מבין הניתוח של גוגל איזה מילים חשובות". למיטב ידיעתי, גוגל לא חושף לציבור, ובכלל זה ציבור בעלי ומנהלי האתרים, איך המערכת שלו פועלת בהכרעה לאיזה אוכלוסיה ששאלה בגוגל ביטוי חיפוש מסויים דף מהאתר מאד רלוונטי ולאיזה אוכלוסיה ששאלה בגוגל ביטוי חיפוש שונה, אפילו קרוב מאד לראשון, אותו דף הוא הרבה פחות רלוונטי.
ג. מילות מפתח לא "מתעדכנות בתוכן" על ידי פעולת מנוע החיפוש גוגל. מה שמתעדכן מדי רגע כמעט הוא סדר הצגת תוצאות החיפוש של גוגל לביטוי חיפוש נתון. בוא נניח שמצאת שביטוי החיפוש [ייעוץ כלכלי] נשאל בגוגל מיליון פעמים מדי יום, אבל אנליטיקס מדווח לך שאין לך אפילו כניסה אחת ליום של מבקר ששאל בגוגל את ביטוי החיפוש הזה. ההסבר הסביר ביותר הוא שכל דפי האתר שלך מוצגים בתוצאות החיפוש לביטוי הזה במיקומים שהם כל כך רחוקים מהצמרת שאיש מאותם משתמשי גוגל ששאלו את הביטוי הזה לא טורח להגיע עד אליהם כדי להיכנס לאתר, כי כולם נכנסו כבר רק לתוצאות החיפוש שנמצאות בצמרת.
ד. אינני יודע מה הציפיות שלך מעבודת הקידום שביצעת ואתה מתכנן לבצע, אבל אני מתרשם שאתה מופתע מזה שאחרי חודשיים עוד אין לאתר המוני מבקרים. אינני יודע מה הן "המילים הרלבנטיות לאתר החדש", אבל אם רמת התחרותיות שלהן קרובה לזו של [ייעוץ כלכלי], או אפילו [חברה לייעוץ כלכלי ואסטרטגי], ויש בישראל 300 מנהלי\מקדמי אתרים שעובדים במרץ כדי להשחיל דפים מהאתרים שלהם לחמשת המקומות העליונים בגוגל לביטוי החיפוש הזה, רק 5 מהם יצליחו ו-295 ייכשלו בהכרח. בתנאים אלה לא צריכים להיות מופתעים מכך שעבודת הקידום לא הצליחה. בעלי האתר www.adalya.co.il יכולים ודאי להבהיר לך פרק או שניים באופן הפעולה המומלץ מבחינה אסטרטגית בכלכלת שוק שבה יש מתחרים רבים מאד, אבל רק חמישה מהם זוכים להשתתף יחד במונופול כמעט מוחלט.