"קישורים שמפתיעים אותך" ומצב שבו "המבקרים משתפים את האתר מרצון חופשי באופן טבעי" (בתנאי שהמשתפים גם (!) אותתו לגוגל על נכונות להשתמש באתר יותר מרצונם להשתמש בתוצאות החיפוש המתחרות) אינם פעולות או שיטות OFF PAGE שאפשר ללמד כמו שמלמדים "לבנות קישורים", וכמו שלהבנתי ציפה oot לקרוא פה.
הסיבה היא ששיטת "בניית הקישורים" היתה שימושית בזמנו לקידום כל אתר ואתר, הקישורים הנכנסים לדף סמויים מעין המשתמשים, בעוד שאם הדף הוא מוצר פרסומי למי שעושים שופינג, ה"תוכנית הטקטית התשתיתית" לקידום דף שמכיל רשימה לבחירה של בתי מלון חמישה כוכבים בתל אביב חייב לשדר, בעיצוב ובתוכן, משהו שונה לחלוטין מה"תוכנית הטקטית התשתיתית" של דף שמכיל רשימה לבחירה של בתי מלון שני כוכבים בתל אביב. כנ"ל לגבי דף שמיועד לנשים לעומת דף שמיועד לגברים, עד לרזולוציה הכי קטנה, על פי השוני בההתנהגות וההעדפות האופייניות של כל אוכלוסיה נבדלת. אבל מי שלמד קידום אתרים עדיין מצפה, אבל עכשיו בטעות, ללמוד נוסחה אחידה שטובה לכל המקרים האפשריים, ולא להידרש להמציא בעצמו נוסחה חד-פעמית לכל דף באתר ולכל שוק יעד.