במחשבה שניה, אני חוזר בי מהאמירה "המסכן האמיתי בסיפור הוא הלקוח בעל האתר ולא מי שגרם לו את הנזק וגם קיבל תשלום."
הלקוח שבוחר מקדם אתרים על פי הצעת המחיר היותר זולה (וגם דורש הנחה נוספת), שלא טורח להתעדכן איך השתנתה מערכת דירוג תוצאות החיפוש של גוגל מאז שנת 2002, ובעיקר - איננו מבין שהוא מתחרה (!) בזירה תחרותית, ושאם 300 מקדמי אתרים מתחרים על חמשת תוצאות החיפוש העליונות לביטוי החיפוש המבוקש, 295 מהם ייכשלו בהכרח (!) ולכן צריך להתחיל בהנחה שהוא יהיה בין הכושלים, אחראי לכישלון לא פחות ממקדם האתרים שלו.
אינני מבין איך אפשר בכלל להגיע עם לקוח כזה ל"תיאום ציפיות" אמיתי כפי שמנשה ממליץ בתשובתו, כי חייבים לומר לו "אתה תשלם את הסכום הנקוב בהצעת המחיר שהגשנו לך, אבל קרוב לוודאי שתיכשל ולא תקבל תמורה לתשלום".