◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
542 צפיות

צריך לרענן מאמרים באתר?

על ידי 240 צפיות
אני רוצה לערוך מחדש את המאמרים באתר שלי אחרי שלמדתי על איך לכתוב אני מבין שלא הכנסתי נכון את התוכן. אני יכול לתקן אותם? מומלץ או לא מומלץ?

3 Answers

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אינני מבין מה פירוש "להכניס את התוכן נכון" לעומת "להכניס את התוכן לא נכון". הרי מי ששופט מה נכון ומה לא נכון זה לא מנוע החיפוש גוגל אלא משתמשי גוגל (!) שיכולים להעדיף להשתמש באתר שלך ולשתף אותו על פני כל תוצאות החיפוש המתחרות, ואז האתר שלך יוצג במקום 1, או להעדיף להשתמש ב-30 תוצאות חיפוש מתחרות ולשתף אותן, ואז האתר שלך יוצג במקום 31.

ההנחיה החד-משמעית של הנהלת חברת גוגל מה צריך לעשות כדי לקדם את האתר שלך נמצאת ב-
 https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw .
על ידי 240 צפיות
זקן השבט שלום ותודה על התשובה.
בכללי לא שמתי h2 h1 וכו' לה הכנסתי מילות מפתח ועוד.
אבל אשמח לתשובה כי על השאלה לא ענית לי בסופו של דבר. זה בסדר לשנות תוכן?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
הפניתי אותך להנחיה של גוגל. היא לא מזכירה בכלל כותרות H1 ו-H2, ביטויי מפתח ושינוי התוכן, אלא אם זה מה שמאד חשוב למבקרי האתר.
קולות
+1
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
היי שלומי

בעיקרון אפשר לשפר מאמרים על ידי הוספת תמונות לצורך המחשה או הסברים מפורטים יותר. מאמרים שמקבלים תנועה ויכול להיות שהם לא כאלה מושקעים, יכולים לקבל הרחבות של כתיבה או תמונות וסרטונים.

כתיבה של מילות מפתח בתוך המאמר אינן חובה ובטח שאין שום צורך לחזור עליהן, מומלץ לכתוב לצורך יצירת עניין אצל הגולש ולא אצל "גוגל".
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
תמיד תוכן לערוך ולטייב את המאמרים.
למרות זאת כאשר אתה לומד קידום אתרים חשוב שתיקח בחשבון אם מה שאתה קורא או לומד מתיישב עם העקרונות וההגיון שלך.

סימון כותרות זה דבר טכני ופשוט, גם הוספת מדיה וסידור התוכן מבחינת Readability או טיפוגרפיה.
אבל עד כמה אתה בטוח שלמשל דחיסת מילות מפתח זה תהליך הכרחי האם יצא לך להעמיק ולבדוק עד כמה זה הכרחי בכלל?
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
ניסיון רב בהדרכת מקדמי אתרים, כולל מתן תשובות במדור הזה, לימד אותי לחשוד בעקרונות ובהגיון הבריא של מקדמי האתרים. הסיבה העיקרית היא שלא מדובר ב"לוגיקה פורמלית" (אריסטוטלית ומאוחרת) שאת עקרונותיה ניתן ללמוד והיא מחייבת את כולנו, אלא בהשערות אודות איך פועלת מערכת דירוג תוצאות החיפוש של גוגל בשנת 2015, וכולן ניחושים אודות עובדה (!) שלא פורסמה. ההבדל הוא שהעובדה היא תוצר של מיליוני שעות עבודה של צוותים גדולים של עובדי גוגל שכולם מדענים, מהנדסים ומתכנתים מוכשרים וחרוצים במיוחד, בעוד שהניחוש של מקדם האתרים הוא תוצר של "הגיונו", משמע כמה דקות מחשבה בדרך כלל שמתייחסות למודל פשטני ביותר ומיושן של אופן פעולת מערכת הדירוג של גוגל, ובעיקר של חשש גדול להודות שהוא לא יכול לדעת.

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,131 משתמשים

שאלות קשורות

...