שאלתי שאלה טיפשית.
א. אינני ממליץ בדרך כלל לצפות באתרים מתחרים כדי להעתיק את מה שהם עשו, כי לא ניתן לדעת האם הם הגיעו לצמרת בזכות אותה תכונה שנצפתה או למרות אותה תכונה. למרות זאת יש טעם לחרוג מהכלל במקרה זה, וכן לצפות בפתרונות שמצאו אתרים אחרים שנסגרים בשבת. אני מבין שיהיה צורך לעשות זאת או סמוך מאד לכניסת השבת או מיד לאחר צאת השבת.
ב. אינני יודע אם פורסם אי-פעם מידע מטעם גוגל ישראל, האם הם מזהים את ההודעה ו"סולחים" - משמע, לא מתייחסים לאתר כאל אתר ש"נופל" לעתים קרובות (פעם בשבעה ימים) ולמשך זמן רב יחסית - כ-25 שעות. יש טעם ליצור איתם קשר ולשאול.
ג. גוגל עוברים בהדרגה לשיטת דירוג שמודדת את איתותי שביעות הרצון (או אי-שביעות הרצון) של מבקרי האתר, במונחים של רצונם להשתמש באתר ולשתף אותו, יותר מרצונם להשתמש בתוצאות החיפוש המתחרות ולשתף אותן (
https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw ). גם אם האתר שלך זוכה לציון רלוונטיות נמוך יחסית בשל אכזבת חלק מהמבקרים מסגירתו למשך יום בשבוע, ניתן לשפר את רצון המבקרים להעדיף את האתר שלך עוד ועוד, למרות הכל, על ידי עבודת שכל וכישרון על התכונות האחרות של האתר.
משפט המפתח - אם מבקרי האתר באו לצורך חווית שופינג למשל, האתר צריך להפתיע (!) את המבקרים עד כדי כך שסך ההעדפה בו תהיה גבוהה מסך ההעדפה בתוצאות החיפוש המתחרות, ושלא יהיה ניתן להעתיק (!) את הדרך שבאמצעותה את מפתיעה את המבקרים.