◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+3
999 צפיות

מה חשוב לבדוק כשקונים דומיין ?

על ידי 400 צפיות
נערך על ידי
האם ה- PAGE RANK חשוב?

2 Answers

קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.5k צפיות
שלא היו לו בעלויות קודמות, כי לך תדע איזה גיבנת הוא סוחב.

אם אתה קונה דומיין עם לינקים ו-PR, ומקים עליו אתר עם תוכן ו-URL-ים שונים, עליך להניח שגוגל רואה ויודע. לא רק שהוא יכול למחוק את הערכים הקודמים של הדומיין, אלא גם נתת לו אינדיקציה לכך שאתה ספאמר בפוטנציה.

ואגב, בפוסט ה-SES של פבל יש התייחסות לכך שגוגל עשויה להציג נתוני PR שגויים בטולבר כדיסאינפורמציה.

שימוש בדומיין יד-שנייה כדי לחסוך זמן ועבודת קידום זה משהו שאולי עבד יפה בעבר, אבל לדעתי מי שעושה את זה היום לוקח סיכון מיותר שלא שווה את המאמץ.
על ידי <סרן> 6.0k צפיות
אויי בודקים את כל הדברים האלו בשתי שניות

ואני באמת לא מבין את כל הגישה שלך שגוגל זה סוג של AI מטורף שיודע הכל.

אם גוגל כל כך מטורף תסביר למה היא מעסיקה בפיקיסטן והודו חוות עובדים ענקיות רק בשביל לבדוק אתרי ספאם???

אין שום בעיה בלקחת דומין ישן פשוט לעשות בדיקות שלוקחת שעתיים שלוש ויכולים לחסוך שבועות של עבודה
על ידי <סגן אלוף> 21.5k צפיות
"אויי בודקים את כל הדברים האלו בשתי שניות"

אני לא מדבר על רשומות whois אלא על ההיסטוריה שגוגל שומר על הדומיין. אם בעליו הקודמים עשה cloaking וקיבל penalty ספק אם תדע את זה (ובבקשה אל תגיד לי עכשיו wayback machine).
על ידי <סרן> 6.0k צפיות
מה הבעיה לבדוק פאנלטי???
ואתה צודק שיכול להיות בעיה אם קונים דומין מבנאדם פרטי שהיה לו אתר בעבר תמיד יש את השאלה למה הבנאדם מוכר את האתר.

אבל בדומין נטוש[ויש המון כאלו גם עם PR], הסיכוי שניפול על אתר עם פאנטי מאוד  נמוך.
קולות
0
על ידי <סגן> 2.7k צפיות
התשובה מאוד תשתנה לפי פרטים שחסרים בשאלה, למשל אם אתה מתכוון להישאר עם אותו שטח אתר ואותם דפי אתר ורק לעדכן אותם ? או לקחת דומיין ולנתב אותו לשטח נקי או עם אתר אחר לגמרי שלך ?
אם מדובר על רכישת דומיין והמשך עדכון של אותו אתר ואותו שטח ורק לעדכן אותו לצרכיך (למשל לקנות אתר של רופא שיניים אחד ולהמיר אותו לתכנים ולזהות של רופא אחר) - אז צריך לבדוק את האתר כמו שעושים בכל ניתוח של מתחרה - לבדוק איזה וכמה קישורים נכנסים יש לו ומאיפה הם (בהיבט הרלוונטיות, האיכות, הביטוי שעליהם וכו'), לבדוק את מצב הקידום הנוכחי בביטויים שונים (יותר חשוב מה-PR משמעותית), לבדוק את מאפייני האתר עצמו - מספר הדפים, יחס דפי התוכן והיקף התוכן הרלוונטי, התאמה עסקית ליחס ההמרה המבוקש לך, כן גם לבדוק PR (זה עדיין פרמטר ברוב המוחלט של האתרים שלא נענשו, גם אם לא הפרמטר הכי חשוב)
אם מדובר על רכישת דומיין ולנתב אותו לשטח חדש לגמרי ולאתר חדש לגמרי - אני חושב שזה בזבוז ולא יעיל - גוגל יבין תוך זמן מסויים שכל התובנות שהיו לו לגבי האתר הקודם לא רלוונטיות ו"יעשה חושבים" - או שיחשיב אותך כספאמר כפי שנכתב כבר, או שיעיף אותך כמה דפים אחורה לבחינה מחודשת אם בכלל.

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,127 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 13/01/19 על ידי יעל257 300 צפיות
2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
3 תשובות
קולות
+1
...