התשובה מאוד תשתנה לפי פרטים שחסרים בשאלה, למשל אם אתה מתכוון להישאר עם אותו שטח אתר ואותם דפי אתר ורק לעדכן אותם ? או לקחת דומיין ולנתב אותו לשטח נקי או עם אתר אחר לגמרי שלך ?
אם מדובר על רכישת דומיין והמשך עדכון של אותו אתר ואותו שטח ורק לעדכן אותו לצרכיך (למשל לקנות אתר של רופא שיניים אחד ולהמיר אותו לתכנים ולזהות של רופא אחר) - אז צריך לבדוק את האתר כמו שעושים בכל ניתוח של מתחרה - לבדוק איזה וכמה קישורים נכנסים יש לו ומאיפה הם (בהיבט הרלוונטיות, האיכות, הביטוי שעליהם וכו'), לבדוק את מצב הקידום הנוכחי בביטויים שונים (יותר חשוב מה-PR משמעותית), לבדוק את מאפייני האתר עצמו - מספר הדפים, יחס דפי התוכן והיקף התוכן הרלוונטי, התאמה עסקית ליחס ההמרה המבוקש לך, כן גם לבדוק PR (זה עדיין פרמטר ברוב המוחלט של האתרים שלא נענשו, גם אם לא הפרמטר הכי חשוב)
אם מדובר על רכישת דומיין ולנתב אותו לשטח חדש לגמרי ולאתר חדש לגמרי - אני חושב שזה בזבוז ולא יעיל - גוגל יבין תוך זמן מסויים שכל התובנות שהיו לו לגבי האתר הקודם לא רלוונטיות ו"יעשה חושבים" - או שיחשיב אותך כספאמר כפי שנכתב כבר, או שיעיף אותך כמה דפים אחורה לבחינה מחודשת אם בכלל.