אני מסכים עם הדברים של חבריי המכובדים, אבל הייתי רוצה להוסיך ולחדד כמה נקודות.
ראשית, תמונות שחוזרות על עצמן במקומות שונים באתר וברשת בכלל הן תופעה טבעית שגוגל לא רוצה וגם לא יכולה להילחם בה. לא רק stock images שהן תמונות שהשימוש בהן זול יחסית, ותמונות ברשיון CC שהשימוש בהן לא עולה כסף, אלא גם תמונות של צלמי עיתונות וסוכנויות ידיעות שיכולות לעלות הרבה כסף - לפעמים מדובר בתמונה בלעדית שכלי תקשורת גדולים בכל העולם רוצים להציג לקוראים שלהם, והיא בוודאי לא אמורה להזיק לדירוגי הדף והאתר שמציגים אותה.
לכן אולי מעניין יותר לשאול עד כמה לתמונה ייחודית, שלא קיימת בשום אתר אחר (או דף אחר באותו אתר), יש השפעה *חיובית* על דירוגי האתר (או הדף).
גם על השאלה הזו אפשר להשיב שאם יש לך באתר תמונה ייחודית שמעוררת עניין באנשים, אז גוגל יזהה את העניין הזה בהתנהגות הגולשים באתר שלך.
ומצד שני, סביר שגוגל רוצים להיות מסוגלים (וכבר מסוגלים, עד גבול מסוים) לזהות תוכן ייחודי ומעניין עוד לפני שהגיעו אליו (ממקורות תנועה אחרים) מספר מספיק של גולשים כדי שיהיה להם מידע איכותי על ההתנהגות של גולשים רבים. לא הגיוני שגוגל יהיו "האחרונים לזהות".
לכן, די הגיוני שכבר היום, או בעתיד הלא רחוק, גוגל מתגמל או יתגמל (גם אם במידה צנועה) דפים ואתרים שמציגים תמונות ייחודיות.
יש להניח שהמשקל של אותן תמונות ייחודיות יתחזק ככל שיהיו יותר עדויות תומכות לכך שאכן מדובר בתמונה "איכותית"- הרי בכל בלוג שני אתה יכול למצוא תמונות שהבלוגר צילם בעצמו ולא קיימות בשום מקום אחר. לא מספיק שהתמונה תהיה שונה מכל תמונה אחרת ברשת, אלא צריכה להיות לגוגל אינדיקציה שטמון בה ערך מוסף שמעלה את האיכות הכללית של תוכן הדף.
באותו אופן - אין דבר טבעי יותר מכך שיהיה דמיון בתמונות ובתוכן בכלל, בין אתר ודף פייסבוק שמזוהה איתו. ככה השיתוף עובד. מצד שני גם כשאתה משתף משהו בפייסבוק - אם אתה רוצה שיקליקו עליו אתה תיתן לו הקדמה טקסטואלית קצרה וייחודית.
בקיצור: לדעתי אתה חושב נכון.