MATT CUTTS עזב את גוגל לפני יותר משנה. מערכת אינדוקס ודירוג תוצאות החיפוש של גוגל משתכללת בקצב כל כך מהיר שחלק ממה שהוא סיפר בסרטונים ובהזדמנויות אחרות הפך בינתיים לשגוי. מה שאתה מספר פה בשמו לא מתקבל על דעתי גם ביחס לעבר הרחוק - לאיזה צורך השתמשו במקפים בתוך הכותרות? אם כדי להפריד בין ביטויי מפתח, למה לא לחברם יחד בתוך משפט בעל כושר פרסומי רב?
קידום אתרים זה לא מכונאות. אתה מתייחס במקרה זה לפעולה "שגויה" על ה-Titles של דפי האתר כאל הסיבה שתגרום לתקלה - ממש כמו לחבר את מצבר המכונית הפוך. אבל גוגל הוא מנוע חיפוש ולא מנוע של מכונית, והוא פועל לגמרי אחרת. אם הוא יעיף את דפי האתר המסויים הזה מצמרת תוצאות החיפוש כי בוצעה כביכול פעולה "אסורה" ב-Titles, אפשר שהוא יפסיד במישור אחר, הרבה יותר חשוב, למשל רמת הרלוונטיות הממוצעת של תוצאות החיפוש העליונות בשל, למשל, הצגת תוצאות חיפוש יותר חדגוניות - דומות מדי האחת לשניה. שאיפה ליצירת ושמירת רבגוניות בצמרת תוצאות החיפוש קיימת ומופעלת בגוגל מזה כתשע שנים לפחות.