◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
990 צפיות

טקסטים לקידום

על ידי 270 צפיות
האם טקסט בעל 600 מילה (בעל ערך מוסף כמובן) לעומת טקסט בעל 400 מילה (גם כן - בעל ערך מוסף) - יתקדם יותר?

4 Answers

קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
הטקסט שיגרום לדף להיות יותר מקודם יהיה הטקסט בעל הערך המוסף היותר גבוה (הערך המוסף יכול להיות גם שלילי), ללא כל קשר לאורכו.

הגדרה כללית של הנהלת חברת גוגל למדידת כיוון וגובה הערך המוסף שיתרום לקידום נמצאת ב- https://support.google.com/webmasters/answer/34432?hl=iw .
קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
היי

יש לי תכנים איכותיים עם 5000 מילים לפוסט ופוסטים של 300 מילים אשר כבשו מיקומים גבוהים. אותם מאמרים עם 5000 מילים היו מלאים במפרטים מסובכים עם קהל יעד מאוד מצומצם, לאומת טיפים קצרים שעוזרים ופונים לכמות גולשים גדולה יותר.

אם יש לך תוכן מעניין ומתאים לאותו מאמר להיות מכיל יותר ובעל מידע נרחב יותר, אז יש ערך לגולש ויכול להיות שזה ישפר את זמן הנוכחות של הגולש באותו הדף ואף אולי ירצה לשמור אותו כדף בעל ערך גבוה או משמעותי.

בכל מקרה לא הייתי נותן משקל לגודל המאמר...
קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לא, כמות המילים אולי תוכל להשפיע על כמות המילות מפתח שבהם לאתר יש אפשרות להיחשף (מבחינת הצלבת מילות מפתח) אבל בהחלט לא יבטיח לך שהוא יספק לגולשים מענה טוב יותר.

כמות המילים יכולה גם לבלבל את הגולש שמחפש תשובה פשוטה וברורה ולאוו דווקא יספק לו מענה מתאים יותר.
קולות
0
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
אם המטרה שלך היא להעלות את הטראפיק ולאו דוקא את הדירוג של ביטוי ספציפי, אז כמו שמנשה כתב, אז ככל שהתוכן בדף כתוב מקיף טוב ומלא יותר, ככה הוא כנראה מכיל מגוון רחב יותר של ביטויים ויש לו סיכוי להתברג על יותר ביטויים ולהביא יותר תנועה.
דוגמא: דף על טיפול טבעי באקנה. יש לו פוטנציאל להיות מדורג גם על טיפול טבעי באקנה בעזרת דיקור, טיפול טבעי הומאופתי באקנה וכו', אם תוסיף בו את הפסקאות האלה עם כותרות משנה נכונות.
אם המטרההיא רק דירוג על ביטוי אחד - כפי שאמרו פה: תדאג לתת הסבר טוב ומלא ונוח לקריאה. אל תמרח בשביל להוסיף מילים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
השואל היה סבור בתמימות שגוגל סופר את מספר המילים בדף ומתגמל את המספר היותר גדול.

הטקטיקה הותיקה של ניפוח טקסט הדף כדי להכיל הרבה יותר ביטויי מפתח הפכה לשגויה: הדף אמנם יאונדקס בגוגל גם עבור כל ביטויי המפתח הנוספים, אבל הסטטיסטיקה מלמדת שככל שהנישה הפכה ליותר תחרותית, זה יהיה במקומות כל כך גרועים שלא תהיה מזה כל תועלת מסחרית.

הטקטיקה הנכונה תימצא במקומות אחרים לחלוטין, וביניהם במה שאנחנו לומדים בהדרגה מהדיון עם החברים פה שב- http://www.askpavel.co.il/qa/18834 , בעקבות ממצא שמוכיח לכאורה שנוכחות ביטויי המפתח איננה נחוצה כלל (!) כדי להבטיח שהדף יאונדקס בגוגל לביטוי המפתח הנתון, שלא לדבר על מיקום בצמרת.
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
הטקטיקה לא הפכה שגויה, היא עובדת מעולה ומוכיחה את עצמה כשבונים אותה נכון. ברור שככל שהנישה תחרותית יותר כך צריך ליצור יותר דפים ממוקדים על תחומים קטנים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
נערך על ידי
מיכל, היא "עובדת מעולה" בשביל מי שלא השווה אותה לטקטיקה חלופית שעובדת פי 100 יותר מעולה (כמו למשל זו שאותה פיתחתי והתחלתי ללמד לפני כשבע וחצי שנים ב"סמינר קידום אתרים בזירות תחרותיות"). היא גם "עובדת מעולה" בשביל מי שלא שם לב בזמנו שדפי האתר לא נכללים באינדקס של גוגל לביטוי חיפוש\מפתח שאחת ממילותיו נמצאת בדף אחד והמילה השניה נמצאת רק בדף אחר, ולכן לריבוי דפים יש אפקט מוגבל ביותר על מספר ביטויי המפתח שמאונקסים. מסיבה זו אסור להתייחס לטקטיקות הישנות המוכרות לנו כאל "נכס מקצועי" שעמיד לפגעי הזמן.

המחקר שלי בנושא הזה התחיל יום אחד כאשר נפל לי האסימון ובמקום לעיין בדו"ח החודשי שהגשנו ללקוח (שוק יעד של כמיליון רופאים ובעלי שירותים נלווים בארה"ב וקנדה, שמחליף ורוכש מדי שנה תוכנה שעולה כ-12,000 דולר, בעלות "ייצור" שכבר הפכה לכמעט 0), ויצרתי דו"ח אנליטיקס מלא לכל (!) השנתיים הקודמות. ככה מצאתי שביטוי המפתח הראשי של אותו אתר הביא 14.35% מסך הכניסות, ביחס המרה של 3.18%, בעוד שכל ביטויי המפתח שהביאו רק כניסה אחת (!) באותם שנתיים הביאו יחד 18.83% מהכניסות, ביחס המרה של 1.66% (כ-630 כניסות לחודש וכ-10 המרות שכאמור אינן כרוכות בעלות נוספת אלא רק בעלות ההדרכה בתפעול התוכנה ועלות הקידום). יתר על כן, כל ביטויי המפתח שהביאו 7 כניסות או פחות בשנתיים הסתכמו בקרוב ל-30% מסך הכניסות, ביחס המרה של כ-2%.

מאחר ובביטוי המפתח המרכזי ובכל שאר ביטויי המפתח שייצגו נפח חיפוש גדול כבר הבאנו את דפי האתר למקום הראשון בגוגל העולמי באנגלית, הדרך היחידה להמשיך ולשפר (!) את ביצועי האתר היתה לשפר עד למקסימום האפשרי את אינדוקס האתר בגוגל עבור עוד ועוד "ביטויי חיפוש זנב ארוך נדירים ביותר", מבלי לקדם את האתר עבור ביטוי מפתח שהביא כניסה אחת לפני שנתיים ואפשר שלא יביא כניסה נוספת בעשרת השנים הבאות. הפתרון ההנדסי היותר אפקטיבי והיותר חסכוני (!) היה לגרום לאתר להיות רלוונטי עבור ביטוי המפתח העיקרי בתוספת כל אוצר המילים של השפה האנגלית.

מה דעתך?

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,127 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
0
3 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 10/10/15 על ידי creativel <סגן> 2.6k צפיות
3 תשובות
קולות
+1
...