◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
1.1k צפיות

Rich Snippets הוספת ביקורות לאתר

על ידי 180 צפיות
שלום,

הוספתי דף ביקורות לגבי השירות באתר, אני רוצה לשים בחלק מהדפים באתר ביקורת אחת אקראית, כמה שאלות

לא הבנתי איך Rich Snippets עובד בדיוק, איך המידע מתעדכן, כל הדוגמאות שהם מביאים (גוגל) לא רשום איזה ערך (דוגמה של CLASS) שממנו הוא מושך  את המידע, אלא מראים שמכניסים את הקוד לדף ידנית (שזה טוב במקרה של מתכון או משהו כזה) מה קורה במצב שמספר הביקורות והציון מתעדכן, איך זה מתעדכן אוטומטית

שאלה שניה, האם יש בעיה להציג ביקורת אחת אקראית בעמוד ומספר גבוהה יותר של ביקורות  (במספר) למרות שהן לא נמצאות באותה דף (יהיה קישור "הצג הכל" שיוביל לדף של כל הביקורות)

תודה

3 Answers

קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.8k צפיות
היי


לפי עניות דעתי האישית בלבד אתה משקיע זמן מחשבה גדול יותר לגבי רמת התרומה של ביקורת כתובה לאתר מבחינת גוגל, אולי עדיף להתחיל ולחשוב יותר על איך הגולשים חושבים ומה הם יעריכו יותר?


אם תאפשר לגולשים לכתוב משוב או ביקורת לכל עמוד זה יכול לתרום לאתר או שלא?

האם הגולשים לדעתך היו שמחים לראות אוסף ביקורת משוכתבת וחסרת עניין, לדעתי זה משהוא שאף אחד לא היה יושב לקרוא וסביר להניח שלא יכתוב לכל אתר. אולי באתרים של אוכל או אופנה לדוגמא יהיה עניין לגולשים להביע דעה או ביקורת לכל דף, אבל לדעתי לרוב העסקים מספיק עמוד המלצות כללי לכל החברה.

אני חושב שגוגל יעריך יותר את טיב האתר וידרג אותו לפי הנאת הגולש ופחות לגבי כמות הנתונים, אם אתה רוצה להכניס המלצות קטנות על מנת לעודד קונים, זה אפשרי להכניס לתוך התוכן עם דגשיים כציטוט ואפילו להבליט בבולט.
על ידי 180 צפיות
לא הבנתי מה הקשר בין מה ששאלתי לתשובה שלך, שאלתי על Rich Snippets, יש לי דף שבו אפשר להוסיף ביקורת ולדרג את השירות, בכמה דפים אחרים באתר אני מתכון לשים בתחתית העמוד תגובה אקראית שתתחלף כל פעם שמרעננים את הדף, מי שירצה לקרוא את שאר הביקורות יכול ללחוץ על הקישור לדף של הביקורות, מי שלא רוצה לא חייב לקרוא את זה, זה בתחתית העמוד (וגם לא בכל עמוד רק בחלקים הרלוונטים) Rich Snippets זה לא רק בשביל גוגל, אנשים יכולים לראות את מספר הביקורות והדירוג לפני שנכנסים לאתר

ובכל מקרה, זה לא מה ששאלתי, אם יש למישהו תשובה לשאלות אשמח לדעת

תודה
קולות
+1
על ידי 880 צפיות
ישנו אובייקט סימון מסוג http://www.data-vocabulary.org/Review-aggregate
שם אתה מכניס את הסיכום של כל הביקורות.
על ידי 180 צפיות
את הסימונים אני מכיר, מה שאני לא מבין זה איך המספר מתעדכן אוטומטית ולא ידנית
על ידי 880 צפיות
אתה מעדכן (או המערכת ניהול תוכן שלך אם היא תומכת בזה).
בעיקרון צריך לפתח את זה לאתר מותאם אישית.
קולות
+1
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
הדוגמאות שגוגל מציגים בקוד הם דוגמאות שבהם מטמיעים את הישויות \ אובייקטים עבור הסימון.

אם התוכן שאותו אתה מסמן הוא דינאמי \ אקראי \ משתנה אז גם הסימון עצמו צריך להיווצר על יידי מערכת התוכן ולא ידנית.

לגבי השאלה השניה,
ממליץ להימנע מביקורות אקראיות, או מתוכן אקראי בכללי מדובר בהטמעה קלוקלת שיכולה ליצור חווית משתמש גרועה למחפשים שמגיעים מגוגל.

למרות שטכנית אפשר לסמן את התכנים כמו ש HERO הציע אבל מדובר בפתרון בעייתי (אם מדובר בתוכן אקראי הגולש ינחת בדף ולא ימצא אותו)
על ידי 180 צפיות
תודה על התשובות, לא הבנתי מה הבעיה בביקורת אקראית מתוך כל הביקורות, ומה הקשר לאנשים שמגיעים מגוגל

הם לא רואים את הביקורת בתקציר בגוגל אלא את התיאור, מה גם שליד הביקורת האקראית יש אפשר להגיע לדף הביקורות שם ניתן גם להוסיף ביקורת או לקרוא את כולן

יש שני מטרות פה, הראשונה זה סימון של מספר הביקורות והציונים שרואים דרך החיפוש בגוגל, והשניה זה לתת ביקורת אקרית בדף השירות שאנשים יוכלו לראות ביקורת שמישהו כתב, ואם ירצו יוכלו לעבוד לדף של כל הביקורות שם גם מוסיפים ביקורת

השאלה כזאת, בשביל שיראו כמה ביקורות יש בחיפוש בגוגל, הדף עצמו צריך להיות את מספר הביקורות, עכשיו אם אני שם סימון שהתעדכן ליד הביקורת האקראית של כמות הביקורות והציון הכלל, האם תהיה בעיה מבחינת גוגל שמצד אחד רשום לדוגמה 10 ביקורות, ומצד שני יש ביקורת אחת בסף עצמו והשאר בדף אחר, כי נראה לי שזה יכול ליצור בעיה, אחרת כל אחד יכול להכניס ימון ידני בדף שיש 100 ביקורות והציון הוא ככה וככה, ובעצם אין כלום, זה בשביל שהגולש יראה את הסימון בגוגל, נכון שהגולשים לא יראו את הביקורות במצב הזה כי הן לא קיימות, אבל רוב הגולשים יחשבו שזה דירוג של עסק וא משהו כזה, אז בעצם, איך גוגל מונעים דבר כזה, אם בכלל, והאם זה יכול ליור לי בעיה מבחינת גוגל

כי החלופה היחידה זה פשוט לשים את כל הביקורות בכל דף וזה מיותר מבחינתי, מצד שני, אם הביקורות לא יופיעו בכלל, רוב האנשים לא בטוח ילחצו בשביל להגיע אליהם, וכמובן שהדף היחידי שיהיה מסמן בחיפוש בגוגל זה הדף של הביקורות עצמו שאף אחד לא יגיע אליו דרך גוגל ולכן מפספס את כל המטרה של הסימון
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
"לא הבנתי מה הבעיה בביקורת אקראית מתוך כל הביקורות, ומה הקשר לאנשים שמגיעים מגוגל"

הבעיה נוצרת מהעובדה שגוגל יכול לדרג את האתר על סמך התוכן ולאחר שהגולש יגיע לדף התוכן יעלם והגולש יגיע לתוצאות חיפוש שלא תואמות לציפיות שלו


זו לא החלופה היחידה, אתה יכול גם לספק דף ייחודי לכל ביקורת ולסמן אותה.

"השאלה כזאת, בשביל שיראו כמה ביקורות יש בחיפוש בגוגל....."
לא יצא לי לראות הנחיה שמתייחסת לשאלה שאתה מציג אבל הצורך מרגיש דיי מניפולטיבי ולכן הייתי ממליץ להימנע
על ידי 180 צפיות
מה הקשר בין הביקורת בדף לתוכן שהגולש חיפש, אם הגולש חיפש טכנאי מקררים, או בר בתל אביב, הוא לא חיפש "ביקורת על בר בתא" מה גם ששום דבר לא נעלם, אם הוא רואה סימון שיש 10 ביקורות על השירות, הוא יכול לראות את כל הביקורות, כי ליד הביקורת יש אפשרות להציג הכל ולהגיע לעמוד של כל הביקורות שמשם נלקחה הביקורת האקראית

יש דף יעודי של כל הביקורות ואפשר להגיע אליו דרך הביקורת שאנשים ראו, במידה והם לוחצי הצג את כל הביקורות, אבל אז לא יהיה סימון בגוגל, יהיה סימון רק לדף עם הביקורות ולא לדפי השירות, מה שלא נותן לי כלום כי הרי אף אחד לא יגיע לדף של הביקורות מגוגל, אנשים מחפשים שירות לא ביקורות, ולכן אני מפסיד את כל הרעיון מאחורי הסימון של גוגל

אין פה שום דבר מניפולטיבי, אני יכול לשים את כל הביקורות בכל דף שירות, ה"מניפולציה" היחידה זה נוחות הגולש, שלא סתם יראה את כל הביקורות בדף השירות במידה וזה לא מעניין אותו, ויהיה בשבילו יותר נוח במידה וירצה לעבור לדף השני ולקרוא אותם בנפרד
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
"מה הקשר בין הביקורת בדף לתוכן שהגולש חיפש, אם הגולש חיפש טכנאי מקררים...."

ואם הוא לא חיפוש טכנאי מקררים אלא מצא את האתר כאשר חיפש חלק מהמילים אותם גוגל סרק לאחרונה מהביקורת, הגולש ינווט לדף ויראה שהתוכן השתנה (זו לא דעה אישית שלי אלא מסקנה המבוססת על התשובה של ג'ון מיולר באחד ההאנגאוטים שבהם השתתפתי)
על ידי 180 צפיות
הבנתי את מה שאתה אומר, וזה בהחלט רלוונטי אם זה חלק מהתוכן בעמוד, אבל לא כשזה ביקורת, אם מישהו לא חיפש אותי והגיע בטעות כי חיפש איזה ביטוי אחד למיליון מתוך הביקורת ועוד דורגתי במקום ראשון, כנראה שהוא גם ככה לא מתעניין בשירות שלי, ואם הוא מחפש את התוכן של הביקורת הרי שזה לא ממש מעניין אותי, צריך לחשוב על דברים כאלה בהגיון ולא סתם לאסור תוכן דינאמי באתר באופן גורף כי סכוי לאחד למיליון שמישהו יגיע אליי בטעות רק לביקורת וגם לא ימצא אותה, זה כבר ללכת רחוק מדיי, במיוחד שבשביל יכוי לאחד למיליון שזה יקרה לגולש ששגם ככה לא מתעניין בשירות שלי, אני מפסיד את כל מה שרציתי לעשות מעצם דירוג האתר שלי, שהדירוג של הגולשים שלך מופיע בתוצאות החיפוש ואנשים רואים את זה, אין ספק שזה נותן לך דגש גדול למודעה ומבדיל אותך מכל התוצאות, גם אם אתה בעמוד הראשון, ויש על זה לא מעט מחקרים, חלק אומרים שגוגל החליטה לצמצם את האתרים שהדירוג שלהם מופיע ככה גם אם הוא מסומן כמו שצריך בדף בגלל שזה לוקח יותר מדיי תשומת לב מהמודעות בתשלום, לא יודע אם זה נכון, אבל בהחלט יש בזה משהו, ולכן זה מבחינתי בחשיבות הרבה יותר גבוהה וערך הרבה יותר גבוהה מאשר גולש אחד שאולי בחיים לא יגיע גם במקרה לאתר שלי

בכל מקרה תודה על העזרה, נראה שהנושא הזה עדיין לא ברור ממש, אנסה להמשיך להתעמק בו, משום מה מפתיע אותי שסימון תוכן באתר כמו שצריך כמו מאמרים, ביקורות וכו לא באמת מקבל התייחסות רצינים מצד בוני אתרים, לפחות ממה שרואים בתוצאות החיפוש, אלה שכן מסומנים בדרכים כאלה ואחרות ישר בולטים על פני שאר התוצאות, לפחות לדעתי האישית, מה גם שזה לא סתם, וגם נותן ערך לגולש ועוד אינדיקציה לגבי האתר או התוכן לפני שהוא נכנס
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לא מסכים איתך לגבי חוסר הרלוונטיות, ובהחלט עצוב שבעלי האתרים לא ממהרים לסמן את התכנים באתרים שלהם

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,128 משתמשים

שאלות קשורות

3 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 13/09/12 על ידי ענבל עוזיאל 610 צפיות
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 7/10/17 על ידי איזי גולדנברג <סרן> 5.4k צפיות
1 תשובה
קולות
0
1 תשובה
קולות
0
2 תשובות
קולות
+2
...