הבנתי את מה שאתה אומר, וזה בהחלט רלוונטי אם זה חלק מהתוכן בעמוד, אבל לא כשזה ביקורת, אם מישהו לא חיפש אותי והגיע בטעות כי חיפש איזה ביטוי אחד למיליון מתוך הביקורת ועוד דורגתי במקום ראשון, כנראה שהוא גם ככה לא מתעניין בשירות שלי, ואם הוא מחפש את התוכן של הביקורת הרי שזה לא ממש מעניין אותי, צריך לחשוב על דברים כאלה בהגיון ולא סתם לאסור תוכן דינאמי באתר באופן גורף כי סכוי לאחד למיליון שמישהו יגיע אליי בטעות רק לביקורת וגם לא ימצא אותה, זה כבר ללכת רחוק מדיי, במיוחד שבשביל יכוי לאחד למיליון שזה יקרה לגולש ששגם ככה לא מתעניין בשירות שלי, אני מפסיד את כל מה שרציתי לעשות מעצם דירוג האתר שלי, שהדירוג של הגולשים שלך מופיע בתוצאות החיפוש ואנשים רואים את זה, אין ספק שזה נותן לך דגש גדול למודעה ומבדיל אותך מכל התוצאות, גם אם אתה בעמוד הראשון, ויש על זה לא מעט מחקרים, חלק אומרים שגוגל החליטה לצמצם את האתרים שהדירוג שלהם מופיע ככה גם אם הוא מסומן כמו שצריך בדף בגלל שזה לוקח יותר מדיי תשומת לב מהמודעות בתשלום, לא יודע אם זה נכון, אבל בהחלט יש בזה משהו, ולכן זה מבחינתי בחשיבות הרבה יותר גבוהה וערך הרבה יותר גבוהה מאשר גולש אחד שאולי בחיים לא יגיע גם במקרה לאתר שלי
בכל מקרה תודה על העזרה, נראה שהנושא הזה עדיין לא ברור ממש, אנסה להמשיך להתעמק בו, משום מה מפתיע אותי שסימון תוכן באתר כמו שצריך כמו מאמרים, ביקורות וכו לא באמת מקבל התייחסות רצינים מצד בוני אתרים, לפחות ממה שרואים בתוצאות החיפוש, אלה שכן מסומנים בדרכים כאלה ואחרות ישר בולטים על פני שאר התוצאות, לפחות לדעתי האישית, מה גם שזה לא סתם, וגם נותן ערך לגולש ועוד אינדיקציה לגבי האתר או התוכן לפני שהוא נכנס