עדיין לא הבנתי מה זה "הופעה של אותו התג בראש העמוד" - כאמור, הגולש לא רואה אותו. (אתה יכול לשכתב את השאלה באמצעות "עריכה".)
מכל מקום, בגוגל מודל 2005 אפשר היה לחשוב שעבור כל "פעולת קידום" שמשתמשת בביטוי מפתח מסויים, גוגל מעניק לדף עוד כמה נקודות של ציון רלוונטיות ומציג במקום הראשון לאותו ביטוי את תוצאת החיפוש שקיבלה את הציון הכי גבוה. גם אז, אילו היתה לנו דרך לדעת איזה "פעולת קידום" מקבלת את מספר הנקודות הכי גבוה, (ואי-אפשר היה לדעת, אבל כולנו ניסינו לנחש) היינו חוזרים על אותה פעולה שוב ושוב. ואם זאת היתה פעולה שאפשר לבצע רק פעם אחת, היינו מעדיפים לבצע אותה במקום פעולה אחרת שמקבלת פחות נקודות. רק במודל המיושן הזה היה טעם לשאול כמה התג הזה "חשוב" בהשוואה לפעולות קידום אחרות.
בגוגל מודל 2015 השאלה הזו הפכה לשגויה מהטעמים שמניתי, ומקדמי האתרים נאלצים להיפרד בצער ממה שלמדו. עכשיו ברור?