היי,
א. לא ענית וגם לא נתת כיוון. ב-
http://www.askpavel.co.il/qa/18034 למשל, הערתי לך ש"גם בעידן שבו היה ניתן עדיין (!) לקדם אתר בבטחה על ידי "בניית" (והחלפת) קישורים, הכלים שהצגת לא יכלו להעריך את ערכו של קישור שעוד לא קיים", ולכן הפניית השואל לאותם כלים לא עונה על השאלה שלו.
ב. אינני נוהג להשיב ב"תעשה אתר טוב שהמשתמשים יאהבו וגוגל יאהב" כי ההנחיה של גוגל מנוסחת במונחים של "רצון (!) משתמשי גוגל להשתמש באתר ולשתף אותו" (יותר (!) מרצונם להשתמש בכל שאר תוצאות החיפוש ולשתף אותן). יש הבדל עצום בין שני הנוסחים, משום שמהנוסח של גוגל מתחייב שגוגל כבר יודע למדוד (!) את שיעור הרצון להשתמש בתוצאות החיפוש ולשתף אותן. "יאהבו" זה משהו לא ממש מדיד.
ג. איך חברות הקידום מתפרנסות לא שייך לדיון המקצועי הטהור וזה ודאי לא יכול לספק תשובות מנומקות לשאלות שנשאלות כאן. השאלה המקצועית היא מה יכול להסביר את הניגוד הקוטבי שבין נוסח ההנחיה של גוגל לבין המציאות שבה ניתן מדי פעם להביא תוצאת חיפוש למקום הראשון בביטוי חיפוש תחרותי למרות שחורגים במפורש מהנחיות גוגל האחרות העוסקות בקישורים. כדי לפתור את הניגוד הזה הצגתי פה לא מעט פעמים מודל של גוגל שעל פיו שיטת דירוג תוצאות החיפוש מוחלפת בהדרגה, בכל פעם על קבוצת ביטויי חיפוש קטנה נוספת (כמו שגם "פינגווין" מופעל בכל פעם מחדש על קבוצת ביטויי חיפוש נוספת ולא על כל האינדקס של גוגל).
ד. קידום אתרים זה פרסום לכל דבר. חנות מכולת לא יכולה להתמודד לפני החגים אם היא מפרסמת מודעה של 2 אינץ' מול רשתות המזון שמפרסמות על שישה דפי עיתון.
ה. שאלתי פה מדוע השואלים לא חוזרים. האם אפשר להבין שאתה משער שעצם קריאת ההנחיה של גוגל היא שמבאסת אותם, ולא העובדה שאני הוא זה ששלח אותם לקרוא אותה?
ו. אינני רואה איך הפוסט של עמיתי בן אורן מנחה את השואלים פה מה לעשות כדי לקדם את האתר, ולא רק מה לעשות כדי להימנע מעונש. וחוץ מזה, אתה יכול לקרוא שם גם ויכוחים בין בן אורן לביני שלא ממש הוכרעו מאז (למשל: למה penguin-3-0 ולא גם penguin-1-0 ?).