הסבר עקרוני:
בוא נניח שלתוצאת החיפוש הראשונה בגוגל לביטוי החיפוש ששוק היעד שלך הכי מרבה לשאול יש כרגע (!) ציון רלוונטיות של 122,785 נקודות, וכדי לתפוס את מקומה אתה זקוק לשתי נקודות נוספות. או שהיא עברה אותך בזכות כמה נקודות נוספות, ולכן נפלת ממקום 1 למקום 2. אבל אולי פער הציונים הוא כזה, שכדי להכריע את הצלחת הקידום אתה זקוק לתוספת של 10,000 נקודות.
גם אם גוגל מפרסמים בהנחיות שלהם שרצוי שהשרת יהיה קרוב מבחינה גיאוגרפית לשוק היעד של האתר, איש לא יכול לומר לך האם החלפת השרת תוסיף או תגרע לך נקודה אחת או 10,000 נקודות.