אני יגיד לך למה קשה לענות על השאלה הזו (ופחות אחראי):
*בברור לגוגל יש אלגוריתם ספאם שהחל להעניש אתרים באיכות ירודה שהשתמשו בדומיינים עשירים במילות מפתח, לכן גם אם יש עדיפות היא לא רלוונטית כי יש גם סיכון
*טכנית גוגל תבין את שניהם, ותדגיש אותם בתוצאות החיפוש אם השאילתה מתאימה
*נאמר שכתובות הם עדיין סיגנל שמשפיע על הדירוג, אך לא ברור עד כמה ואם יש שוני בין השפה (למרות זאת הומלץ שהכתובות יתאימו לשפת התוכן באתר)
לכן נוח לי (ואחראי\מקצועי יותר) יותר להגיד שהכי פחות גרוע זה באנגלית, לכן הבנת נכון