היי
מחזק ומפרש את תגובות של הזקן..
המילה סוויטה רחבה מידי ומכילה חברות לשיפוץ סוויטות, ציוד לסוויטות, ריהוט,סוויטות ברחבי העולם וכו..
רצוי להיות יותר ממוקדים וכך גם יחסי ההמרות יהיו גבוהים יותר, אם נרשום סוויטת רווקים בצפון, סוויטה למסיבות יום הולדת או כל דבר אשר מצמצם טוב יותר וממקד אותך על קבוצה ברורה יותר.
אופן המחקר צריך להיות ברמה השיווקית ולא ברמה המתייחסת לגוגל, מבלי לקחת בחשבון מילות מפתח חזקות והתמקדות בנתיב הכניסה של לקוחות עתידיים אשר מחפשים פתרון או מוצר בעל הגדרה ממוקדת יותר.
רמת המילה או כוחה צריכה להיבדק על ידי ביצוע סטטיסטיקה ומעקב על יחסי המרה משתנים בין כל הגדרה או בדיקה שיווקית, זה אומר שיש להגדיר היטב את קהל הלקוחות ואת האופן בו הם מחפשים את האתר שלך ואחר כך לבנות מערך מילות מפתחת מותאמות טוב יותר ואז לנסות בשטח עד שמוצאים את המילים הטובות יותר.