הי,
העצה הטובה ביותר שאוכל לתת לך, בכמה מילים, היא לנסות ולזהות מה המתחרים המובילים בתוצאות החיפוש התחרותיות במיותר בתחומך עושים ולחקות אותם.
-- אבל העצה הזו היא גם אפקטיבית בערבון מוגבל --
א. כי בלי היכרות עמוקה יותר עם תחום הקידום (מה שלא ניתן לקבל בתשובה בודדה בפורום) אתה עשוי לטעות ולעשות דברים שיזיקו.
ב. גם אם תדייק, ההצלחה עשויה להיות לטווח קצר כי ישנם מעשים שיקדמו אותך אך שגוגל "לא אוהב אותם" בלשון המעטה וכאשר "הוא" מגלה, הוא" מעניש.
ג. כי לפעמים הם הקדימו אותך ופתחו פער בתוצאות כך שככל שאתה מנסה, הם ממשיכים בשלהם והפער נשמר.
אם אתה מעדיף פחות להסתכן, לך על שיפור חווית המשתמש. הנה כמה טיפים רלוונטיים (גם אם מאוד מאוד מתומצתים)
1.
תחשוב איזו הצעה מנצחת אתה יכול לתת שהמתחרים שלך לא. תגדיר את הבידול שלך וההצעה העסקית שלך בדרך שיהיה קשה לסרב לב. דאג שזה יהיה בולט כבר מרמת הכותרות והתיאורים למנועי חיפוש של דפי האתר.
2.
קח קופירייטר מיומן, מאלו שמשלמים להם מאות שקלים לדף בודד באתר (אוכל להמליץ לך על קופירייטרים טובים אם תרצה) ודאג שהוא יכתוב עבורך את התוכן לדפים המרכזיים.
3.
צלם לקוחות ממליצים בוידאו והעלה אותם לאתר...
4.
קח מעצבת אתרים מצויינת שמבינה גם בעיצוב חווית משתמש ודאג לחוויה עיצובית שהגולש יהנה ממנה וירצה להשאר.
בקיצור כל דבר שרק אפשר לעשות על הצד הטוב ביותר על מנת לשפר את נראות ומקצועיות האתר בעיני הגולש.
כמובן שיש לזה מחיר אבל כך גם לפרסום הממומן בגוגל ובשורה התחתונה, לא משנה איפה אתה שם את הכסף, אם האתר שלך לא ידע ל"המיר" גולשים מזדמנים ללקוחות אז לדירוג או למיקום גם ככה אין שום ערך.
מקווה שזה עוזר (גם אם לא הכי מעודד)