בניגוד לדעתו של חברי מנשה, הייתי אומר שאין לנו דרך לדעת האם "העברת PR" משפרת במשהו את ציוני הרלוונטיות של הדף המקושר, וגם אין לנו דרך לדעת האם תעבורת מבקרים מהדף המקשר מועילה או מזיקה. מה אם הם מאותתים לגוגל שהם התאכזבו מהביקור?
מה שמומלץ הוא להכיר בכך שלמרבית השאלות בתחום קידום האתרים אין לנו תשובה, או משום שגוגל מסתיר אותה כדי שלא נצליח לתחמן אותו, או משום שהיתשובה כל כך מסובכת שלא נבין אותה, או משום שתשובה שתקפה במקרה אחד איננה תקפה במקרה אחר, אפילו שהוא נראה לנו מאד דומה.