היי יוחנן,
דומיין בעברית היה טרנד זמני שנעלם דיי מהר, מהסיבות הללו:
תקלות טכנוית שנוצרו בעקבות קידוד הכתובות
תצוגה לקויה ומסורבלת של האתר
השפעה של הכתובות על המותג (נראה דיי מזעזע מבחינת מיתוג \ מיצוב)
שינוי אלגוריתם שגוגל הטמיעו ופגע באתרים באיכות ירודה עם דומין דחוס במילות מפתח
למרות שתמצא אולי מספר דומיינים שעדיין באוויר, אם תשאל אותי השתמש בדומיין באנגלית, גם אם ישנה תועלת מינורית כלשהיא לדומיין בעיברית ההשפעה עדיין דיי חסרת משמעות