הכמות (המספר הגולמי) של הקישורים הנכנסים לדף לא יכולה להיות גורם, אלא אם ערכו של כל קישור זהה. אבל הוא לא, ולכן MOZ טועים (הם טועים גם בכך שלא יכול להיות משקל קבוע לכל גורם משום שלציון הרלוונטיות המשוקלל של הדף לביטוי חיפוש נתון לא יכול להיות גבול עליון כמו 100%, כי תמיד יכולים להתווסף עוד ועוד קישורים). אבל הנימוק העיקרי הוא שערך הקישורים מעולם לא היה זהה (רלוונטיות הדף המקשר וכו'). הרי רק על פי פרמטר ה-Page Rank שמשוקלל בערך הקישור, יש סולם לוגריתמי (למדת מה זה בכיתה י' או קודם) בעל 10 מדרגות. אם הבסיס הלוגריתם של הסולם הוא רק 10 (ולא 100 או 9,612 למשל) אז קישור מראשית מדרגת PR4 שווה פי 10 מערכו של קישור מראשית מדרגת PR3 ולא רק פי 1.33. בהתאמה, קישור מראשית מדרגת P10 שווה כמו 10,000,000,000 קישורים מראשית מדרגת P1. ללא ידיעת ערכו הספציפי של קישור נכנס לא ניתן לחשב את סך ערך הקישורים הנכנסים לדף, ולמספרם הכולל אין כל משמעות כי דף אחד מאתר מתחרה יכול להשיג בקישור יחיד הרבה יותר ממה שאתה משיג במיליארדי קישורים.
היה ראוי שאחד המגיבים פה יתייחס גם הוא למתמטיקה של קידום האתרים, שכולנו כפופים לה, במקום לייחס לנו "אינטרסים זרים" בתשובות שניתנו לך.