◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
914 צפיות

חשיבות TITLE, HTTPS, H1 , ALT בעמוד נחיתה / קידום ממומן

על ידי 120 צפיות
שלום רב,
בנו לי עמוד נחיתה וניהול קידום ממומן.
חבר שלי בדק ואמר לי כי העבודה לא מקצועית ואפילו רשלנית כי חסרים מרכיבים חשובים כמו TITLE,, HTTPS,  H1 וגם ALT (לתמונות). האם המרכיבים הנ"ל אכן משמעותיים וחשובים,  והאם העובדה שהם לא בוצעו בפועל אכן מצביעה על רשלנות או חוסר מקצועיות  ? תודה רבה , דניאל

2 Answers

קולות
0
על ידי <סגן משנה> 2.3k צפיות
לא מעידה על חוסר מקצועיות, בטח לא על רשלנות.
עם זאת, פרמטרים אלו יכולים להועיל לשפר את ציון האיכות של המודעות שלך.
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
מסכים עם shal3v. יחד עם זאת, אני חולק עליו בטענה שמה שכביכול חסר עשוי לשפר את ציון האיכות של מסע הפרסום. בשנת 2019 סביר מאד להניח שגוגל משתמש באלגוריתמים לדירוג ציוני האיכות שדומים או אפילו זהים לאלגוריתמים מטיפוס למידת מכונה שבהם הוא משתמש גם לדירוג תוצאות החיפוש האורגניות - Hummingbird ו-RankBrain. מה שכן, הייתי מחבר בתג כותרת (Title) מתאים, בעל מסר שיווקי, משום שהוא כן נצפה על ידי מי שקוראים את דף הנחיתה בדפדפנים.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

0 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 28/05/19 על ידי creativel <סגן> 2.6k צפיות
2 תשובות
קולות
0
3 תשובות
קולות
+1
0 תשובות
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 12/04/21 על ידי creativel <סגן> 2.6k צפיות
...