היי pepinka,
אני חושב שאם זה היה כדאי האידיאל של כל אחד מאיתנו היה לקדם את כל הביטויים האפשריים שקשורים איכשהו לתחום שלו ולעשות זאת על כל עמוד ועמוד. הבעיה היא - שיש הרבה מתחרים בג'ונגל ה-SEO, חלקם חזקים ומהירים ממך ויתרה מזאת אם בג'ונג'ל עסקינן, כפי שג'ירפה מגיעה לעצי פרי גבוהים וחיות קטנות יותר מסתפקות באוכל מהאדמה, גם אתה צריך לדעת להתאים את עצמך.
במילים פשוטות יותר ובתכלס - עמוד אחד אינו יכול להיות רלוונטי ל 20 מילים באותה מידה. ככל שתחלק את העוגה שלך ליותר אנשים, כך כל אחד מהם יקבל פחות, וכך גם התפוקה שלך מכל מילה שתקדם אם בחרת לקדם 20 מילים על דף במקום 4, למשל.
במצב אופטימלי אתה אמור לשחק עם 20(או יותר) המילים שלך כך שתוכל לחלקן אותן בצורה הנכונה ביותר בין הדפים השונים באתרך, וכך חופש המשחק שלך בין המילים הללו יגדל (גם מבחינת אופטימיזציה פנימית של תוכן לדוגמא, וגם מבחינת אופטימיזציה חיצונית של לינקים שאתה מקבל לעמוד ספציפי).
גם אם מדובר בדף הבית - אולי כדאי לשייך לו מילה אחת יותר מעמודים פנימיים אחרים, אבל אני אישית לא הייתי מגזים עם הכמות הזו.
מקווה שעזרתי, בהצלחה :)