בסופו של דבר PR הוא לא מדד שאומר לך כמה האתר שלך טוב/חזק/בנוי אלא הוא אומר לך איפה אתה ממוקם יחסית לשאר האתרים באינטרנט על סולם שבין 0 ל10 (לפחות זה מה שהם מראים לנו). גם אם שום דבר בקשר לאתר שלך לא השתנה שנה אחורה (כולל כל הלינקים הנכנסים) עדיין יכולים כל שאר אתרים העולם להתחזק או להתרבות (ככל שהPR גבוה יותר כך יש פחות אתרים באותה רמה, כלומר שבPR 4 יש פחות אתרים מאשר PR 3) ובכך לגרום לך לרדת שלב.
בסופו של דבר אני אסכם ואגיד שעזוב אותך מדד הPR המופיע בסרגל שם. קשה להשתמש בו כמדד אמיתי לקידום, אני ממליץ לך פשוט להמשיך לקדם את האתר כמו שאתה יודע ולהפוך אותו כמה שיותר רלוונטי לגולשים, בסופו של דבר אתה נמדד בROI ובINCOME של האתר ולא בPR. מה יעזור לך אתר PR 10 שלא מכניס שקל? :)
אל תתעסק בPR, גם בגוגל לא רוצים שנהפוך את זה לאובססיה: