תמיד מומלץ להוציא קישורים פנימיים באתר, ככה בעצם גוגל יגיע אולי לכל העמודים באתר עם הרובוט ויאנדקס אותם.
חוץ מזה שיש מבנה היררכי שהאתר אמור להיות בנוי לפיו שהסקיצה שלו היא:
1.דף הבית
2.עמודי קטגוריות שמקבלים קישור מדף הבית ומחזירים לדף הבית.
3.עמודי סאב קטגוריה שמקבלים קישורים מעמודי הקטגוריה,מחזירים קישור לדפי הקטגוריה וגם לדף הבית.
4. עמודים פנימיים יותר (מוצרים,מחירי מוצרים וכו'),מקבלים לינק מהסאב קטגוריה ומחזירים לסאב קטגוריה ולדף הבית.
זה ממש בקצרה המבנה שהאתר אמור להיות בנוי.
אני הייתי מציע, העדפה שלי, בנוגע לשאלה שלך לחשוב מה יהיה עדיף לקוראים עצמם, עזוב את המנוע חיפוש, קרדיט הוא ייתן לך ברגע שיגיעו גולשים לאתר. לדעתי הקוראים היו מבינים יותר טוב לינק שיגיד להם "לחצו כאן" או "לעוד מידע" וכדו' מאשר מילת המפתח כלינק...
אני סבתא זקנה בת 100 שרוצה שירותי אינסטלציה כי התפוצץ לה הצינור בשירותים, מאיפה לי לדעת שאני צריך ללחוץ על המילה "שירותי אינסטלציה" שמסומנת באדום כדי שאוכל לקרוא עוד על השירות שלך??
מאידך, אם אני אראה שרשום לי "לחץ כאן" אני אבין יותר בבירור שאני צריך ללחוץ שם. בקיצור הבנת את הרעיון.