◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+1
1.3k צפיות

היא האם הוצאת קישורים מעמוד הבית לעמודים פנימיים עלולה להזיק או להועיל לקידום האתר?

על ידי 520 צפיות
נערך על ידי
שלום,

שאלתי היא האם הוצאת קישורים מעמוד הבית לעמודים פנימיים עלולים להזיק או להועיל לקידום האתר.

אני אתן לכך דוגמה : בעמוד הבית אני מציג את כל השירותים שאני נותן אך יש הרבה מה לרשום על כל שרות אני מודע לעניין שהרבה תוכן זה דבר מועיל מאוד בעמוד הבית אך זה יותר מדי ופוגע לי במראה של האתר.

מה שאני רוצה לעשות זה בעצם לתת פירוט קצר על כל שרות ולתת קישור "קרא עוד" לעמוד פנימי שמדבר אך ורק על אותו שירות.

מה מומלץ לעשות מבחינת קידום אתרים :

אפשרות אחת : לתת לינק רגיל שנקרא "קרא עוד" לעמוד פנימי.

אפשרות שניה : לתת לינק שנקרא "לקריאה על [מילת מפתח] לחץ כאן"

אפשרות שלישית : להשתמש בתמונה שרשום עליה "לחץ כאן" ולעשות ל alt עם מילת המפתח

אפשרות רביעית : להשתמש ב nofollow

אפשרות חמישית : לא מומלץ להוציא לינקים מעמוד הבית לעמודים פניימים.




אשמח לתשובות ברורות ממבני עניין בנושא.


תודה מראש.

3 Answers

קולות
–2
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
תמיד מומלץ להוציא קישורים פנימיים באתר, ככה בעצם גוגל יגיע אולי לכל העמודים באתר עם הרובוט ויאנדקס אותם.
חוץ מזה שיש מבנה היררכי שהאתר אמור להיות בנוי לפיו שהסקיצה שלו היא:
1.דף הבית
2.עמודי קטגוריות שמקבלים קישור מדף הבית ומחזירים לדף הבית.
3.עמודי סאב קטגוריה שמקבלים קישורים מעמודי הקטגוריה,מחזירים קישור לדפי הקטגוריה וגם לדף הבית.
4. עמודים פנימיים יותר (מוצרים,מחירי מוצרים וכו'),מקבלים לינק מהסאב קטגוריה ומחזירים לסאב קטגוריה ולדף הבית.

זה ממש בקצרה המבנה שהאתר אמור להיות בנוי.

אני הייתי מציע, העדפה שלי, בנוגע לשאלה שלך לחשוב מה יהיה עדיף לקוראים עצמם, עזוב את המנוע חיפוש, קרדיט הוא ייתן לך ברגע שיגיעו גולשים לאתר. לדעתי הקוראים היו מבינים יותר טוב לינק שיגיד להם "לחצו כאן" או "לעוד מידע" וכדו' מאשר מילת המפתח כלינק...
אני סבתא זקנה בת 100 שרוצה שירותי אינסטלציה כי התפוצץ לה הצינור בשירותים, מאיפה לי לדעת שאני צריך ללחוץ על המילה "שירותי אינסטלציה" שמסומנת באדום כדי שאוכל לקרוא עוד על השירות שלך??
מאידך, אם אני אראה שרשום לי "לחץ כאן" אני אבין יותר בבירור שאני צריך ללחוץ שם. בקיצור הבנת את הרעיון.
על ידי 520 צפיות
תודה רבה על התשובה.

ברצוני להגיב על תשובתך בנושא בכדי לקבל עוד תשובות ודעות בנושא.


כל הדפים הפנימיים שלי מקבלים קישורים מתפריט עליון ותפריט צד.

בעמוד הבית יש לי כ 1500 מילים אשר מחולקים ל 5 נושאים : 300 מיה בכל נושא ויש לי המון מה להוסיף אך מצד שני אני לא רוצה גלילה ארוכה כך שאני חייב להוציא קישור "קרא עוד.."

ומצד שני אני לא רוצה להוציא יותר מדי קישורים מתוכן שבעמוד הבית.

אני מודע לעניין שקודם כל להקדיש את ההתיחסות למבקרי האתר אך עדין אני יכול למצוא לזה פתרון אחר בלי לפגוע במשתמש



לכן שאלתי המדוייקת מה עדיף :

1. לינק רגיל תחת "קרא עוד"?
2. לינק עם nofollwo?
3. לינק תמונה שבתוכה רשום קרא עוד?
4. למצוא לזה פתרון אחר ולא להוציא לינקים?


תודה מראש
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
אני הייתי הולך על קישור קרא עוד... זה עדיין לא נחשב להוציא המון קישורים מדף הבית. במיוחד שאנחנו מדברים פה על קישורים פנימיים ולא יוצאים. אם יש לך כבר המון קישורים יוצאים מהתפריטים העליונים לעמודים פנימיים, אז תנסה לצמצם אותם לסאב קטגוריות.
שים לב גם שהתפריט העליון האם הוא מופיע בכל דף, בכל עמוד באתר? אם כן אז זה סתם בזבוז...
על ידי 520 צפיות
התפריטים חוזר על עצמו בכל דף ודף באתר.

אני באמת אבוד עצות אולי אני אוציא תמונה שבתוכה רשום "קרא עוד"

גוגל יתעלם מקישור  זה? ויתן חשיבות לקישור היחיד היוצא מתוכן בעמוד הבית ?

מה אתם אומרים ?
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
זה ייחשב כלינק רגיל לגמרי
שלח לי את האתר שלך אני אסתכל עליו
יש לך את המייל שלי בפרופיל שלי כאן
על ידי
ומה קורה במידה וישנם באתר "פירורי לחם"? הרי אם הם תקינים - אז בכל עמוד בעצם יש מראש קישורים אל ההיררכיה שמעליו וכן הלאה. מה קורה במקרה כזה? האם פירורי הלחם מספיקים?
קולות
–2
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
בנג'מין מצטער שאני חולק על דעתך אבל אני לא חושב שאתה צודק כאשר אתה מייעץ להשתמש במילים כמו "קרא עוד" בתור אנרכרים באתר.
שימוש כזה בדף בית יכול לגרום לנזק באתר בגלל 3 סיבות מרכזיות:
-שיבוש צפיפות המילות מפתח בדף
-שימוש לקוי באנרכרים ובלבול המנוע חיפוש כאשר הוא סורק את האתר
-קושי של המנוע חיפוש לזהות את הטקסט שהוא צריך לבחור לך בתור Sitelinks באתר
במקרה שאתה ממש נואש אני מציע לך לבחור את האופציה שמכילה את המילת מפתח באמצע הטקסט.
הצעה שלי תשקיע מעט יותר בעיצוב הכותרת בכדי להקל על הגולש בהקלקה ותוותר על הטקסט הנוסף.
דוגמה חייה לדף ללא טקסט כמו קרא עוד הוא הדף בית של פבל פה שלא מכיל כמעט טקסט כזה[רק בכתבה 1 מרכזית]
בכל מקרה הייתי ממליץ לך לא להציף את הדף בית בקישורי של קרא עוד או להמשך קריאה לא תרוויח מזה הרבה ואני ממש מתפלא שמקדם אחר בחר דווקא באפשרות הזו:X
על ידי 520 צפיות
תודה רבה על תשובתך , אני אכן מסכים איתך בעניין בילבול מנועי החיפוש מכל הלינקים של קרא עוד , אך אני מצד שני אני רוצה להעביר את המבקרים לעמוד נוסף באתר בכדי להוריד אחוזי נטישה, גוגל הרי מחשיב נטישה רק במידה והגולש לא עבר לדף אחר , לכן יש חשיבות לקישורים של קרא עוד ... וכדומה.

אני אתאר לכם את המצב של האתר שלי:

- 2300 מילים בעמוד הבית .
- 36 קישורים לעמודים פנימים מתפריט עליון צדדי ופוטר בלבד
-  מתוכן האתר בדף הבית עדין לא הוצאתי אפילו לינק 1
- תוכן עמוד הבית מחולק אצלי ל 4 קטגוריות שאני עוסק בהם.

מטרתי היא להביא את הגולש לבקר דף נוסף באתר.

לכן שאלתי המדוייקת מה עדיף :

1. לינק רגיל תחת "קרא עוד"?
2. לינק עם nofollwo?
3. לינק תמונה שבתוכה רשום קרא עוד?
4. למצוא לזה פתרון אחר ולא להוציא לינקים?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
4.פתרון אחר
למה?
כי אתה חייב לכוון את הגולש לתוכן שיעניין אותו ויגרור לעומקי האתר.
השיטות הבסיסיות זה להציג לגולש את התוכן המדורג\מבוקש ביותר על ידי רוב הגולשים.
לאחר מכן לראות איפה אתה מאבד אותו על ידי שימוש בתוכנות אנליטיות כאלו ואחרות ואז לתת לגולשים הזדמנויות לקרוא עוד תוכן שיעניין אותם בהמשך הגלישה
על ידי
ומה קורה במידה וישנם באתר "פירורי לחם"? הרי אם הם תקינים - אז בכל עמוד בעצם יש מראש קישורים אל ההיררכיה שמעליו וכן הלאה. מה קורה במקרה כזה? האם פירורי הלחם מספיקים?
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
למה אתה מתכוון כאשר אתה כותב פירורי לחם?
על ידי <סגן> 3.8k צפיות
יש המון יתרונות בשימוש במקרים כגון "קרא עוד", כמו למשל השגת יותר דפים נצפים עבור משתמש, העלאת ה Average time on site וכו'... אלו דברים שיכולים להיות שווים המון כסף. כל מקרה לגופו :)
על ידי <סגן> 3.5k צפיות
אחי אתה חי בתקופה עתיקה שבה ה SEO היה מבולבל לגמרי... איזה בלבול מנועי חיפוש????? תן לי הוכחה ממשית לזה.
סתכל על עדכון פנדה ותבין את המבנה החדש...
פאבל לא הוסיף פה קרא עוד באתר שלו כיוון שהכותרות הן הלינק, חוץ מזה הקדימון לכתבה הוא קטן מדי ואם אצלו זה ארוך יותר, הגולש לא אמור לנחש שהוא צריך להקליק על הכותרת לדוגמא כדי לקרוא עוד.
גוגל מסבירים טוב מאוד שאתר שיהיה קל יותר להבנה לגולש יקבל קרדיט גבוה יותר, לא?
במידה והוא רוצה גם לסמן מילות מפתח לעמוד רלוונטי ולהוציא לינק לשם מעמוד הבית, אין בעיה שיעשה את זה מתוך הטקסט עצמו.

אני עדיין מחכה להוכחה רשמית שתוכיח שאתה צודק בטענה שלך.
לקרוא קצת בפורומים מה זה SEO לא הופך אותך למקדם.
על ידי
חברים בילבלתם אותי לגמרי, אני צריך דעה שלך מומחה בעניין , התחום אותו אני מקדם הוא תחרותי מאוד ואני רוצה להיכנס לפרטים הקטנים ככל האפשר.

שאלתי היתה פשוטה מה עדיף לעשות ?

אשמח לתשובה ודאית מומחה בקידום אתרים שיש לו נסיון רב.

אני מדבר אך ורק על תוכן ! זה די ברור שגוג מזה מה זה תפריט שרץ לאורך האתר .

שאלתי היא רק על תוכן באתר נא קראו את שאלתי המדויקת שוב וטענו במדויק במידה ואתם יודעים. לדעתי תשובה כנה לעניין זה תפתור להרבה מקדמים את הבעיה.


תודה
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
מה שהעדכון האחרון של פנדה עשה זה בעצם להחזיר את תהליכי ה seo לשלבים העתיקים אלו שבהם אני חיי.
בכל מקרה זו הדעה שלי תנסה לקבל אותה בהבנה אל תגיב באגרסיביות לא יעזור לך בהרבה.
נתן למקדמים הוותיקים יותר להביע דעה
קולות
0
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
ראה למשל את הדף הבא: http://www.classical-music.com/
כל כותרת היא קישור לדף פנימי ובו מידע נוסף. הכותרת מתארת מהו המידע הנוסף.

במקרה שלך יש לאזן את התוכן הזה בתוכן כללי נוסף שמיועד לקדם את ביטויי המפתח של דף הבית.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

...