◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+3
950 צפיות

תנועה גדולה של כניסות = מספר הזמנות נמוך בחנות מקוונת, מדוע ?

על ידי 420 צפיות
לגולשי הבלוג שלום רב,

אני מנהל חנות מקוות ברשת הישראלית.

החנות באוויר כבר כחודשיים וצוברת תאוצה במספר המבקרים (יחסית) אך מספר ההזמנות נשאר עדיין קטן, הייתי שמח לדעת מדוע זה ככה ? והאם אנו יכולים לזהות זאת לפי הנתונים שמציג לנו Google Analytics.

והנתונים נכון להיום הם (30 ימים אחרונים) :


1,473 : Visits
1,043 : Unique Visitors
6,447 : Pageviews
4.38 : Pages/Visit
00:05:30 : Avg. Time on Site
47.39% : Bounce Rate
68.23% %  : New Visits
--------------------------
מספר הזמנות (30 ימים אחרונים) : 15 הזמנות


* יש לציין כי התפלגות הכניסות היא :
17.45% =  Search Traffic  = 257 Visits
67.41% =  Referral Traffic  = 993 Visits
15.14% =  Direct Traffic  = 223 Visits

* בדקתי בשאלות קודמות בנושאים דומים לא מצאתי תשובה, אודה לכם לתשובה עד כמה שניתן יעלה.

תודה רבה ענקית מראש.

4 Answers

קולות
+2
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
יחסית לאתר מתחיל האחוזים המרות שלך הם לא כלכך רעים[1.4%]
בגלל שכל גולש נכנס ל4 דפים בממוצע ונשאר 5 דקות באתר אני לא יכול להגיד שהתנועה לא ממוקדת או לא מתאימה.
אלו אחלה נתונים ומבחינת תנועה+גולשים>תוכן עשית אחלה עבודה.

בשביל לשפר את אחוזי ההמרה תבדוק על איזה דפים מבריחים את רוב הגולשים[exit pages]
ותשפר אותר.
תוודא שהאתר שלך משדר אמון ומעוצב באופן מקצועי, כמו כן תבדוק עם יש בעיה ניווט לאתר ואם קישורים ה CTA שלך ממוקמים באופן נכון בדפי\תפריטי האתר.
יש עוד מספר בדיקות בסיסיות[נישה\מוצרים\קטלוגים וכו] אבל תתחיל עם זה בינתיים
קולות
+2
על ידי <סרן> 5.5k צפיות
כמו שקודמי כתב הנתונים הם לא כל כך רעים כמו שאתה מתאר אבל אפשר לשפר והרבה.

כדי להגביר את ההמרות יש הרבה דברים שאפשר לעשות, ואני טוען שכולם בסופו של דבר סובבים סביב הUI של האתר שלך.

4+ דפים שכל משתמש רואה אצלך זה יפה אבל שים לב שBR שלך נושר לחצי מהמשתמשים, יותר מעניין יהיה לראות את התפלגות השהייה באתר מאשר זמן ממוצע.

בכל אופן יכול להיות שאתר שלך דורש אופטימזציה רצינית בכל הנושא של ניתוב גולש למקום שאתה רוצה שהוא יגיע - ההזמנה.

אני מאוד ממליץ לקחת מישהו שמתמחה בתחום הזה, אופטימיזציה של חנויות בכל מה שקשור לUI ולUX, יכול להיות שהטפסים שלך לדוגמה, מסורבלים מאוד והגולשים בכלל לא יודעים איך להזמין או שהתהליך מאוד ארוך.

בכל מקרה אני אשמח להעיף מבט קצר ולתת לך כמה טיפים על הדרך. iungelson@gmail.com
על ידי 420 צפיות
היי חבר'ה,

ראשית אני ממש מודה על התשובות.

עברתי על כמה מהנתונים שדיברתם עליהם ולהלן התוצאות :

 
Jul 31, 2011- Sep 20, 2011   (זה החל מהיום הראשון שיש לי אנליטיקס באתר !)   
  

Exits

 3,619
% of Total:
100.00%
(3,619)


 Pageviews
13,945
% of Total:
92.49%
(15,078)


 % Exit
25.95%
Site Avg:
24.00%
(8.12%)
 


 Page Exits Pageviews % Exit

1. "/" (עמוד הבית)  965 3,509 27.50%
2. /?view=products&id=340882 112 241 46.47%
3. /?view=contact 106 348 30.46%
4. /?view=store&p_cat=70251 66 382 17.28%
5. /?view=products&id=345637 65 105 61.90%
6. /?view=store&p_cat=68203 59 379 15.57%
7. /?view=store&p_cat=68202 58 355 16.34%
8. /?storeid=4613&view=products&id=340882 52 91 57.14%
9. /?view=store&p_cat=68200 51 521 9.79%
10. /?storeid=4613&view=products&id=332392 44 62 70.97%


בכל מה שקשור לUI ולUX אני ממש ממש לא יודע במה מדובר, כנ"ל לגבי הBR ושאר הדברים, לכן אם תתנו לי הכוונה קטנה אשמח  לעדכן אותכם בפרטים אלו.

אם יש עוד נתונים שתרצו להציץ בהם אשמח לשתף רק תבקשו !

אשמח אם תעזרו לי בזה.. ההשקעה ממש ממש אדירה.. והתוצאות יחסית לא כל כך גדולות !


שוב תודה מראש !
קולות
0
על ידי <רב סרן> 10.5k צפיות
היי, אני חושבת שכל מה שקודמי כתבו נכון ורלוונטי בעיקר לאתרי תוכן. בעיני, כאשר מדובר באתר איקומרס, הדגשים קצת שונים:


1. שיעור הנטישה לא נמוך, הוא נמוך יחסית לאתרי תוכן, אבל באתרי איקומרס או קטלוג זה נחשב למעט גבוה. ההבדל המרכזי בין השניים נובע מכך שאתרי קטלוג \ איקומרס מעודדים דפדוף.

2. עם זאת, מניסיוני - רוב הגולשים שנוטשים את תהליך הרכישה (למרות שהצעת להם מוצר רלוונטי לצורך שלהם ב - 52.3% מהמקרים), נוטשים בגלל תהליך הרכישה ויש הרבה כלים שיסייעו לך להבין למה בדיוק ומה כדאי לשנות. הזכרת GA, נסה להגדיר פאנל ולבחון את השלבים השונים. בנוסף, נסה לשלב באתר מנגנון סקרים, לפעמים יש לגולשים שלך אינפוטים חשובים שהם ישמחו לחלוק איתך (אני מחבבת את Kampyle). גם ClickTale זה כלי שעשוי לעניין אותך לשיפור תהליך הרכישה שלך והבנת המכשולים, שלא בזדון הצבת בפני הרוכשים.

אני לא מכירה את הביזנס שלך, ציינת שהשקעת הרבה והחזר ההשקעה לא נראה באופק, חשוב לציין שחלק מהכלים שציינתי הם בתשלום. כמו בכל חנות, יכול להיות שגם בחנות שלך, הכל מסודר למופת אבל המחיר גבוה \ המוצר לא אטרקטיבי מספיק וכו'...
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
לא אמרתי שיש לו שיעור נטישה גבוה, פשוט לדעתי צריך לבדוק באיזה שלב עוזבים אותו הקונים.
יש צורך לבדוק מה הדפים שמבריחים אותם ולשפר אותם.
במקרה שלך, דף הצור קשר מאבד לקוחות תשפר אותו הפוך אותו למקצועי יותר אין שום סיבה שתאבד בו 30% מהגולשים כנראה שהוא לא נראה מספיק מקצועי.
ואכן לאתרי מכירות אין אחוזי נטישה נמוכים זה הסיבה שכתבתי לו שמבחינת תוכן\מקור תנועה הוא עשה אחלה עבודה:)
קולות
0
על ידי 500 צפיות
יש בבעלותי מספר חנויות וירטואליות מבחינתי 1473 מבקרים בחודש כמעט שקול ל 0
זה כמובן תלוי במוצרים שאתה מוכר ובכמות המוצרים באתר 20 מוצרים או 200 מוצרים?
ההמרות די טובות ביחס לכניסות אבל זה שוב זה תלוי בשווי המוצר שאתה מוכר
אם אתה מוכר מוצרים שעלותם בסביבות 1000 שקלים זה ממש יפה
אבל אם אתה מוכר מוצרים זולים בממוצע של 50 שקל אז לא
בקיצור חסרים נתונים
תחום עיסוק האתר?
כמות מוצרים / מבחר באתר?

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 2/06/13 על ידי אייל 770 צפיות
2 תשובות
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 21/07/14 על ידי אליחי מחשבים 690 צפיות
1 תשובה
קולות
+1
שאלה נשאלה על ידי 10/07/14 על ידי סיפתח 360 צפיות
...