היי, אני חושבת שכל מה שקודמי כתבו נכון ורלוונטי בעיקר לאתרי תוכן. בעיני, כאשר מדובר באתר איקומרס, הדגשים קצת שונים:
1. שיעור הנטישה לא נמוך, הוא נמוך יחסית לאתרי תוכן, אבל באתרי איקומרס או קטלוג זה נחשב למעט גבוה. ההבדל המרכזי בין השניים נובע מכך שאתרי קטלוג \ איקומרס מעודדים דפדוף.
2. עם זאת, מניסיוני - רוב הגולשים שנוטשים את תהליך הרכישה (למרות שהצעת להם מוצר רלוונטי לצורך שלהם ב - 52.3% מהמקרים), נוטשים בגלל תהליך הרכישה ויש הרבה כלים שיסייעו לך להבין למה בדיוק ומה כדאי לשנות. הזכרת GA, נסה להגדיר פאנל ולבחון את השלבים השונים. בנוסף, נסה לשלב באתר מנגנון סקרים, לפעמים יש לגולשים שלך אינפוטים חשובים שהם ישמחו לחלוק איתך (אני מחבבת את Kampyle). גם ClickTale זה כלי שעשוי לעניין אותך לשיפור תהליך הרכישה שלך והבנת המכשולים, שלא בזדון הצבת בפני הרוכשים.
אני לא מכירה את הביזנס שלך, ציינת שהשקעת הרבה והחזר ההשקעה לא נראה באופק, חשוב לציין שחלק מהכלים שציינתי הם בתשלום. כמו בכל חנות, יכול להיות שגם בחנות שלך, הכל מסודר למופת אבל המחיר גבוה \ המוצר לא אטרקטיבי מספיק וכו'...