היי, אני חושבת שהשאלה המרכזית היא - מה המודל המתאים ביותר (לפי חשיפות \ קליקים \ לידים) ומה התקציב.
היתרון המרכזי של גוגל (בהשוואה לפלטפורמות אחרות בהן ניתן לפרסם בפול לפי קליק) הוא ה - reach הגדול יחסית. אבל, אם יש תקציב מוגבל, אתה בכל מקרה לא תמצה את הביקושים בגוגל (ואז היתרון הנ"ל פחות רלוונטי) ויכול להיות שגם פלטפורמות אחרות יעבדו לא פחות טוב (או יותר טוב).
נסה לעשות פיילוט בכיוונים השונים ולבדוק פשוט, מה עובד טוב יותר, איפה תקבל יותר לידים באותו כסף.