◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+2
936 צפיות

תגיות מטה למיניהן

על ידי 750 צפיות
אני רוצה לדבר על title ועל מטה-תיאור ומטה-מילות מפתח.

כותרת: עדיף לרשום את נושא הדף, למשל בדף שבו מציעים שירותי לימוד אורגן
לכותרת לרשום "מורה לאורגן" למשל.
meta-keywords: כמובן ששם רושמים את מילות הקידום שלנו, למשל מורה לאוגן, לימוד אורגן, שיעורי אורגן
meta-description: עדיף לרשום מילות מפתח או באמת לרשום תיאור?
למשל- כאן תמצאו מורה לאורגן

שאלה 1: הם כל זה נכון? או שיש עדיפות אחרת לטייטל או לתגית "תיאור"
שאלה 2: האם להפריד את מילות המפתח בmeta-keywords ע"י פסיקים או קוים?
כלומר מורה לאורגן, שיעורי אורגן או מורה לאורגן | שיעורי אורגן

תודה לכולם.

2 Answers

קולות
0
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
1. אין עדיפות אחרת צריכים להציב את המילות מפתח ועם מתאפשר אפילו מילה נוספת מאותו השורש[וכן גוגל רואה את זה:]
מה שכן לא בונים כותרת בדרך שתיארת היא לא תביא לך תוצאות בטווח הארוך וגם אם כן לא תקבל את הקליקים שמגיעים לך.
המתחרים שלך שבחרו כותרת עניינית ומתוחכמת יגנבו לך את התנועה אפילו אם תהיה בדירוג מעליהם.
להגיע למקומות הראשונים זה חשוב, אבל להישאר שם ולקבל תנועה מתאימה זה חלק חשוב  לא פחות
2. כן להפריד את המילים בפסיקים זה התחביר של תג[למנועי חיפוש שנותנים לו יחס   עדיין]
קולות
0
על ידי 410 צפיות
המיתוס של המטה ממשיך לצוץ שוב ושוב אצל כל מיני מקדמי אתרים מתחילים ומתקדמים כאחד. תגי המטה חשובים מאוד ושווים השקעה ועניין, אבל לא מבחינת קידום.

Meta Keywords - אין סיבה לשים כלל. מזה כמה שנים שמנועי החיפוש לא משתמשים בתג הזה בשביל להבין את האתר (בגוגל ויתרו על זה ב2007 לזכרוני משום שמקדמי אתרים התחילו בKeyword Stuffing). הם סורקים את התוכן, התג הזה רק עוזר למתחרים בשלב המחקר מילים לגלות במה עוד אפשר להתחרות בך וכך אם עשית את המחקר מילים נכון התג הזה מוסר מידע רב ערך למתחרים הישירים שלך.
(אין סיבה להפריד את מילות המפתח מכיוון שאין סיבה לשים מילות מפתח כלל)

Meta Description ו Title - תגים אלו חשובים אך לא מבחינת קידום אתרים, הכותרת והתיאור של האתר שלך מופיעים בSERP וקשורים בצורה ישירה לכמה אנשים ילחצו דווקא על האתר שלך, אבל לא מדובר בתגים מאוד רלוונטיים מבחינת קידום, תחשוב בצורה של משתמש. מילות המפתח בתגים אלה צריכות להיות מכוונות לכיוון המשתמש, מה הוא היה רוצה או צריך, ולא לאיזה מילים אתה מנסה לקבל דירוג.

בקצרה, יש עדיפות למסר שיווקי בכותרת ותיאור ומאוד מומלץ שלא לשים את המילות מפתח שלך במטה של העמוד.
על ידי <רב אלוף> 178k צפיות
"בקצרה, יש עדיפות למסר שיווקי בכותרת ותיאור ומאוד מומלץ שלא לשים את המילות מפתח שלך במטה של העמוד"

האמת שבמקרה שהמטה שלך לא יכיל מילות מפתח מהתוכן בדף, גוגל יתעלם מימנו.
לאחר בדיקות ממושכות גיליתי שקשה מאוד לקבוע לגוגל מה להציג בתג התיאור והדרכים היחידות שבהם הצלחתי למנוע מגוגל להתעלם היה כאשר השתמשתי במילים שהופיעו בתוכן הדף כחלק מתג התיאור[אקא מילות מפתח].
התוכן בכותרת אכן יופיע, אבל התיאור רוב הסיכויים שהוא ישתנה בהתאם לביטוי שאותו המחפש מריץ, כנראה שתוצאות שרלוונטיות למחפש בתוכן הדף-לא חייב להיות קשור לתג התיאור כלל, יכול להיות שזה תגובה של מישהו לפוסט שבטוח ובטוח לא שולבה בשום מטה תג באתר

4,356 שאלות

7,386 תשובות

9,949 תגובות

2,133 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
+2
1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 4/03/13 על ידי dosql 780 צפיות
...