המיתוס של המטה ממשיך לצוץ שוב ושוב אצל כל מיני מקדמי אתרים מתחילים ומתקדמים כאחד. תגי המטה חשובים מאוד ושווים השקעה ועניין, אבל לא מבחינת קידום.
Meta Keywords - אין סיבה לשים כלל. מזה כמה שנים שמנועי החיפוש לא משתמשים בתג הזה בשביל להבין את האתר (בגוגל ויתרו על זה ב2007 לזכרוני משום שמקדמי אתרים התחילו בKeyword Stuffing). הם סורקים את התוכן, התג הזה רק עוזר למתחרים בשלב המחקר מילים לגלות במה עוד אפשר להתחרות בך וכך אם עשית את המחקר מילים נכון התג הזה מוסר מידע רב ערך למתחרים הישירים שלך.
(אין סיבה להפריד את מילות המפתח מכיוון שאין סיבה לשים מילות מפתח כלל)
Meta Description ו Title - תגים אלו חשובים אך לא מבחינת קידום אתרים, הכותרת והתיאור של האתר שלך מופיעים בSERP וקשורים בצורה ישירה לכמה אנשים ילחצו דווקא על האתר שלך, אבל לא מדובר בתגים מאוד רלוונטיים מבחינת קידום, תחשוב בצורה של משתמש. מילות המפתח בתגים אלה צריכות להיות מכוונות לכיוון המשתמש, מה הוא היה רוצה או צריך, ולא לאיזה מילים אתה מנסה לקבל דירוג.
בקצרה, יש עדיפות למסר שיווקי בכותרת ותיאור ומאוד מומלץ שלא לשים את המילות מפתח שלך במטה של העמוד.