אני מנסה לבנות קמפיין זנב ארוך בגוגל ומנסה להבין אם האופן בו אני בונה אותו נכון וכיצד להתמודד עם מספר אתגרים בהם אני נתקל. הבנתי שיש צורך במספר מילים / ביטויים רב שעלותם נמוכה מאד, מה המספר המקובל להתחיל איתו? אני בונה את הרשימה באופן ידני ללא כלים אוטומטיים. את הביטויים אספתי מתוך הסטטיסטיקות של האתרים שלי, הגעתי לכמאתיים ביטויים בעלי נפח חיפוש קטן לכל אחד מהן. כאן מגיע האתגר הראשון, גוגל לא מפרסם את המודעה עבור הביטויים היות שנפח החיפוש עבורם נמוך. נראה לי, באופן טיבעי, שככל שעלות הקליק למילה יורד גם נפח החיפוש יורד ומכאן שגוגל לא מפרסם את ההודעה עבור אותם ביטויים. כיצד מתגברים על הבעיה?
ובעיה טכנית, אני רוצה להוריד לקובץ את את כל מילות החיפוש עליהן הופיעו האתרים שלי מתוך Webmaster tools, רוב הביטויים בעברית, ומקבל ג'יבריש באקסל. הכוונה היא להעלות את אותם ביטויים למילות החיפוש בקמפיין. האם הדרך הזו נכונה? מה הדרך ל"בקש" מאקסל להציג את הביטויים בעברית? (עם Notepad ++ אני רואה עברית אך לא נוח לנקות את המידע)
ושאלה אחרונה, מה הדרך הנכונה לסמן כל ביטוי? ישנה אפשרות לסמן בסוגריים מרובעים או במרכאות. מי מהאפשרויות מייצג Exact והאם אני אמור לבחור Exact.