◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
+3
816 צפיות

באיזו גרסה של ה- Google Keyword Tool אתם ממליצים להשתמש החדש או הישן? (יש חוסר דיוקים)

על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
נערך על ידי
אני משתמש בכלי Keyword Tool של גוגל למחקר נישות.
לפני מספר חודשים גוגל העלו גירסת בטא לכלי אך עדיין מאפשרת שימוש בממשק הישן.

היום גיליתי כי נתוני ה Keyword Tool שונים לגמרי בין הגירסאות.
בכלי הישן ממוצע ה CPC הוא 2$ ובכלי החדש הוא יותר מ 4$, מצאתי הבדלים רבים גם במילות מפתח אחרת.

השאלה באיזה כלי להשתמש ?

1 Answer

קולות
0
על ידי <סגן אלוף> 21.5k צפיות
הייתי בודק את ההגדרות, אבל באופן כללי - תתרגל: הנתונים בכלים של גוגל אף פעם לא מדויקים. עם שני הכלים, כשאתה בסופו של דבר מרים קמפיין אתה מגלה שהמחירים אחרים, לא רק לרעה אגב.
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
ההגדרות זהות, אני יודע שיש חוסר דיוק, אבל הנתונים אמורים להיות זהים.
 אני פשוט לא מבין איך גוגל לא גילתה את הבאג הזה. תחשוב שאתה בוחר להריץ קמפיין ובגלל שאתה משתמש בגרסה השנייה ממוצע הקליקים שלך גבוה בשני דולרים.
על ידי <רב אלוף> 112k צפיות
אינני יודע מדוע יש הבדלים בין שתי גירסאות הכלי אבל להבדלים שבין הנתונים שהכלי מספק לעומת נתוני הקמפיין בפועל יש הסבר פשוט: הכלי מספק לך נתונים הסטוריים אודות הזירה, אבל בפועל תחוייב על פי מה שיתרחש במהלך פרק הזמן של הקמפיין, במונחים של מחיר לקליק ומיקום המודעה שלך בסדר הצגת המודעות. ומה שיתרחש בעתיד יושפע מנתונים נוספים כמו ה-Quality Score שימדד, ההסטוריה המצטברת של ה-CTR, ובעיקר מה יעשו המתחרים שלך, מה גוגל ימדוד אצלם ואיזה מתחרים יתווספו או יגרעו במהלך הקמפיין. אם נתת ביד של 2$ ובמהלך הקמפיין מתחרייך יעלו את הביד שלהם מסביבות 1.50$ ל-2.50$ המודעה שלך תוצג במקום יותר נמוך ואתה תחוייב במחיר שונה מאשר קודם.
החשיבה הפשטנית שאתה ניצב לבד מול גוגל היא מופרכת גם בפרסום הממומן וגם בקידום האורגני.
על ידי <סגן אלוף> 21.5k צפיות
צודק, אבל זו כנראה רק אחת הסיבות לפערים בנתונים.
על ידי <רב סרן> 19.0k צפיות
תודה על התשובה המפורטת, אני מבין ומכיר את הפרטים שציינת אך הם אינם עונים על שאלתי. אני השתמשתי בכלי לחיפוש נישות לקידום. הסטייה שנוצרה כאן בעצם הופכת את הכלי לפחות אמין, עם בעבר היו לנו נתונים (שגוגל מקבץ) הרי עכשיו אין לנו שום דרך להתייחס אליהם. אני לא מחפש דיוק על הסנט אבל הבדלים של שני דולר או יותר הם בעייתיים בזמן חקר נישות.

ישנה סטייה נוספת כאשר ממירים את הסכום משקלים לדולרים. לדעתי יש לגוגל באג ומעניין מאוד שלא עלו סימני שאלה מצד מקדמים אחרים, אחרי הכל הכלי הזה נמצא בשימוש יום יומי אצל אלפי אנשים ועתה מסתבר שחלק מהאנשים יקבלו נתונים קרובים יותר למציאות וחלק לא.

החלטתי להשתמש בגירסת הבטא החדשה, נקווה שהיא הנכונה.
על ידי
אם אתה מקדם גם אורגני, תשווה מול הנתונים בכלי ניהול האתרים (impressions) כשהביטוי מופיע בעמוד ראשון.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,091 משתמשים

שאלות קשורות

2 תשובות
קולות
0
1 תשובה
קולות
+1
2 תשובות
קולות
0
2 תשובות
קולות
0
...