א. בניגוד למה שחושבים, עבודת הקידום לא נועדה לקבל ציון מירבי מגוגל אלא לקבל ציון גבוה משל האחרים, ואחרי שהושג מקום 1, לשמור על פער לטובתך כלפי המתחרים. אם גוגל היה קובע ציון סף כדי להיות במקום הראשון, או בעשיריה העליונה, היינו רואים למשל ביטויי חיפוש עם תוצאה מס' 1 ריקה (או כל עשר תוצאות החיפוש העליונות ריקות) כי אף אחד לא השיג את ציון הסף.
ב. יתכן וגוגל מעניק תוספת ציון מסויימת אם המילים בשם המתחם מופרדות על ידי מקף ויתכן שההפך מזה הוא הנכון. גוגל מסתיר את המידע הזה מכל ציבור מקדמי האתרים. לא ניתן להכריע ללא ניסוי מבוקר (ואשמח מאד לדעת אם מישהו שחושב אחרת אכן מסתמך על ניסוי מבוקר). ולכן גם אם בחרת להפריד בין המילים וזה דווקא גורע מעט מהציון, ניתן להתגבר על זה באמצעות עוד קצת עבודה שתגרום לתוספת ציון בכל פרמטר אחר שבו מאד לא סביר שגוגל קבע ציון עליון, כמו למשל הקישורים.