יש לי כשבוע מודעה ובה כ8 ביטוי מפתח שמוצגים באופן קבוע. בחרתי ניהול קליקים אוטומטי ע"י גוגל (והוא ב"טובו" הקצה לכל ביטוי את הסכום המירבי שהקצאתי ...). בקמפיינים הקודמים הגדרתי את הקליקים ידנית אבל חשבתי הפעם לראות אם גוגל יכול לעשות יותר טוב ממני ...
לפי הנתונים של היום (יום שישי) המודעה הופיעה רק 160 פעם ברשת החיפוש - שזה לא ממש מפתיע אותי כי לנושא (עריכת טקס בר מצווה בבית כנסת) באמת אין הרבה חיפושים (ואכן היום לא קליקים בכלל).
לעומת זאת המודעה הופיעה 69,000 פעם (!) ברשת המדיה (והיו שם 23 קליקים).
69,000 נראה לי מספר מופרך לחלוטין ל12 שעות - האם יכול להיות שבגלל שאין מספיק חיפושים רלוונטיים גוגל פשוט תוקע את המודעה בכל מיני מקומות שלא רלוונטיים בכלל לנושא כדי להגיע לתקציב היומי ...
אציין שלמשל בג'ימייל (שגם כן נכלל ברשת המדיה עד כמה שאני מבינה) עוד אף פעם (!) לא הופיעה לי אף מודעה (!) שקשורה לנושא מייל כלשהו שלי ..
בקמפיינים הקודמים הגדרתי את הקליקים ידנית ועוד אף פעם לא ראיתי מצב כזה. האם יש קשר אולי ?
הייתי שמחה לראות את המודעה מופיעה ברשת המדיה אבל אין לי מושג איך.
אשמח לכל עזרה לפני שגוגל אוכל לי את התקציב ככה לגמריי ובפנייה לקהל יעד שלא רלוונטי .. זה כבר שבוע רץ עם נתונים דומים
המון תודה וסופ"ש נעים !!