אני הייתי חושב על כמה דברים:
1. לנסות לחזק כמה שיותר את העמוד הפנימי על מנת ש"יעבור" את עמוד הבית בביטוי הרלוונטי, דבר זה יכול לקחת זמן ודורש סבלנות.
2. להקדיש חלק קטן, או להכניס בסרגל ניווט באופן ברור את הביטוי הרלוונטי שגוגל מזהה בעמוד הבית, ובצורה כזאת להפנות את הגולשים לעמוד הנחיתה המתאים. דוגמא: אם במילה ליסינג תפעולי אני מעוניין שעמוד פנימי באתר ליסינג כלשהו יהווה דף נחיתה, ובמקום זאת גוגל מזהה את עמוד הבית כרלוונטי לביטוי ליסינג תפעולי, הייתי מקדיש מסגרת בולטת בעמוד הבית או לחילופין, בסרגל הניווט את הביטוי כך שגולשים יוכלו למצוא זאת בקלות ולהגיע בסופו של דבר למידע שבו הם חפצו.
3. פשוט להתאים את עמוד הבית גם לביטוי הזה בנוסף לביטויים אחרים.
הכל תלוי בצרכים שלך, ובמה שאתה חושב שיתאים הכי הרבה לגולשים שמגיעים לאתרך..