◀ חדש! הצטרפו לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק ושאלו את המומחים להצטרפות >>
קולות
0
531 צפיות

האם יש משמעות לקישורים בתוך הדף (a name)?

על ידי <סגן משנה> 1.6k צפיות
שלום,

ישנה אפשרות לעשות קישורים פנימיים בתוך הדף באמצעות a name.
גם כאן כראוי לתגיות A יש anchor.
האם לקישורים הללו יש כוח / משמעות?

1 Answer

קולות
0
על ידי <רב סרן> 10.5k צפיות
תן דוגמא, לא ברור.
על ידי <סגן משנה> 1.6k צפיות
נניח ויש לי מאמר ארוך על קידום אתרים.
המאמר הזה יהווה דף נחיתה גם עבור "קידום אתרים", "קידום אורגני" ו- "קידום ממומן".

המאמר בנוי מקדימון כללי על קידום אתרים, לאחר מכן H2 על קידום אורגני וקטע תוכן מתאים ואחרי כן H2 נוסף על קידום ממומן וכמובן תחיתיו תוכן מתאים.

אם אני עוטף כל H2 בתג a name=id1, ניתן לשים בתחילת המאמר קישורים ל- H2 אשר בתוך המאמר אשר יקפיצו את הקורא ישר למה שמעניין אותו - קידום אורגני או לחילופין קידום ממומן.

מסקרן אותי האם זה מחזק את המילים הללו בתוך הדף עצמו - בדומה למה שהדגשת המילים בתוך הדף תעשה...

אם ניקח דוגמא של קישורים חיצוניים כגון "מחירון PPC" אשר יפנה לדף אחר לחלוטין - זה רומז לגוגל שהדף אשר אליו אנו מפנים מכיל מידע לגבי "מחירון PPC". אם כך המצב, מדוע לא הפניה פנימית?
על ידי <רב סרן> 10.5k צפיות
הבנתי.

שאלה מאוד מעניינת, בעקרון ויקיפדיה זה אתר עם דוגמא מעולה למבנה כזה. בכל ערך קישורי עוגן לפרקים השונים בעמוד הערך וגם מבחוץ - לא מעט קישורים לפרק ספציפי בתוך ערך רחב יותר.

אין לי תשובה בדוקה לגבי תועלת של קישורי עוגן בתוך עמוד ואני לא יודעת האם במקרה בו עמוד בנושא פירות מכיל פרק על אגסים ופרק על תפוחים ויש בו קישור עוגן לפרק האגסים - זה משפר את פוטנציאל הדירוג של העמוד בביטוי אגסים.

אבל יש שני דברים שיכולים להוות בסיס למחשבה בנושא:

1. גוגל לא מתעלם מקישורי העוגן ומייחס להם חשיבות כלשהי, הסיבה לכך שאני יודעת את זה היא שבעבר היה סייטלינקס שהתבסס עליהם. אולי עדיין קיים, מזמן לא ראיתי, היה נפוץ בעיקר בעמודים של ויקיפדיה. אם היית מחפש את המילה פירות בגוגל והיה עולה בתוצאות אותו ערך "פירות" מהדוגמא למעלה - היה לו סייטלינקס עם קישורים לפרקים שיש אליהם קישורי עוגן (אגסים, תפוחים...). שוב, לא יודעת מה ההשפעה על פטנציאל הדירוג בביטוי תפוחים, אבל בהחלט מיוחסת לקישורי העוגן חשיבות.

2. גוגל לא מאנדקס כתובות מהסוג הזה, כלומר לא תהיה תוצאת חיפוש שכתובתה site.com/fruits#apples כלומר לא ניתן באמצעי הזה לגרום למנוע החיפוש להתייחס לעמוד שלך כאל שלושה עמודים שונים. אז בלי נוכחות של הביטויים "תפוחים" ו"אגסים" בתגי המטא של העמוד, ב - H1, בקישורים שמפנים אליו וכו' - רמת הרלוונטיות של העמוד לביטויים האלו תהיה נמוכה יחסית (לרמת הרלוונטיות לביטוי "פירות").

אם הייתי בוחנת השפעות של משהו כזה, הייתי מתחילה מביטוי פחות תחרותי מ"קידום אתרים" ועושה שימוש בשמות עוגן שמתארים את הפרקים, כמו "SEO" או "PPC" ולא id1.

4,354 שאלות

7,384 תשובות

9,949 תגובות

2,104 משתמשים

שאלות קשורות

1 תשובה
קולות
0
שאלה נשאלה על ידי 17/02/12 על ידי eddie 170 צפיות
4 תשובות
קולות
+2
...