הבנתי.
שאלה מאוד מעניינת, בעקרון ויקיפדיה זה אתר עם דוגמא מעולה למבנה כזה. בכל ערך קישורי עוגן לפרקים השונים בעמוד הערך וגם מבחוץ - לא מעט קישורים לפרק ספציפי בתוך ערך רחב יותר.
אין לי תשובה בדוקה לגבי תועלת של קישורי עוגן בתוך עמוד ואני לא יודעת האם במקרה בו עמוד בנושא פירות מכיל פרק על אגסים ופרק על תפוחים ויש בו קישור עוגן לפרק האגסים - זה משפר את פוטנציאל הדירוג של העמוד בביטוי אגסים.
אבל יש שני דברים שיכולים להוות בסיס למחשבה בנושא:
1. גוגל לא מתעלם מקישורי העוגן ומייחס להם חשיבות כלשהי, הסיבה לכך שאני יודעת את זה היא שבעבר היה סייטלינקס שהתבסס עליהם. אולי עדיין קיים, מזמן לא ראיתי, היה נפוץ בעיקר בעמודים של ויקיפדיה. אם היית מחפש את המילה פירות בגוגל והיה עולה בתוצאות אותו ערך "פירות" מהדוגמא למעלה - היה לו סייטלינקס עם קישורים לפרקים שיש אליהם קישורי עוגן (אגסים, תפוחים...). שוב, לא יודעת מה ההשפעה על פטנציאל הדירוג בביטוי תפוחים, אבל בהחלט מיוחסת לקישורי העוגן חשיבות.
2. גוגל לא מאנדקס כתובות מהסוג הזה, כלומר לא תהיה תוצאת חיפוש שכתובתה site.com/fruits#apples כלומר לא ניתן באמצעי הזה לגרום למנוע החיפוש להתייחס לעמוד שלך כאל שלושה עמודים שונים. אז בלי נוכחות של הביטויים "תפוחים" ו"אגסים" בתגי המטא של העמוד, ב - H1, בקישורים שמפנים אליו וכו' - רמת הרלוונטיות של העמוד לביטויים האלו תהיה נמוכה יחסית (לרמת הרלוונטיות לביטוי "פירות").
אם הייתי בוחנת השפעות של משהו כזה, הייתי מתחילה מביטוי פחות תחרותי מ"קידום אתרים" ועושה שימוש בשמות עוגן שמתארים את הפרקים, כמו "SEO" או "PPC" ולא id1.