הי,
אין קשר לכבוד. בתחומים מסויימים כאשר יש יש הגיון כלכלי לעשות קידום PPC (ז"א עלות לקליק מול אחוז המרה מול רווח מהמרה) אפילו רצוי לעשות קידום PPC.
חוץ מיזה, היתרון הגדול בקידום PPC הוא המהירות והזמינות. לוקח המון זמן להשתלט על מילים בקידום אורגני, ובזמן הזה אפשר להתחיל להחדיר את המותג, לקדם מילים נוספות ואפילו אולי לעשות בדיקת כדאיות למילה ע"י שימוש ב- PPC. אולי אתה משקיעה מאמץ במילה לא נכונה מבחינת יחס המרה?
דוגמא נוספת שאני חוויתי לאחרונה - בעקבות טעות תכניתן נזרקתי מהמקום הראשון באחת המילים החשובות לעמוד 7. בזמן הזה, ע"מ לא להעלם ללקוחותי, הרמתי קמפיין לאותה מילה (בעלות זניחה יחסית וללא הצדקה כלכלית) רק על מנת לשמור על המותג.