במילה אחת: בטבעיות.
ובאנלוגיה לעולם הרפואה הקוסמטית (הצצתי באתר), כפי שהלקוחות שלך היו רוצים להגדיל / למלא / למתוח וכו' אבל "שיראה טבעי", כך גם מנועי החיפוש היו רוצים שהדברים יעשו בטבעיות.
מקדמי אתרים לא יכולים לתת לטבע לעשות את שלו ולכן חשוב שלכל הפחות הדברים יארו טבעי.
מה זה אומר?
הינה שלושה פרמטרים לקישור האופטימלי:
1. יוצא מתוך הטקסט של תוכן איכותי.
הפניה מדף שמקשרים אליו, שמשתפים אותו ברשתות חברתיות וכו'.
2. קיימת רלוונטיות בין הדף ממנו יוצא הקישור לדף המקושר.
רצוי שקישור לדף בנושא בוטוקס יגיע מדף שעוסק באיפור ולא מדף שעוסק בטיסות.
3. ביטוי העוגן זהה למילת המפתח בדף המקושר.
לינק עם עוגן של מילת מפתח עדיך על לינק של "לחץ כאן" או "לפרטים נוספים" וכו'.
משוכנע שהגולשים באתר יכולים לשתף בפרמטרים חשובים נוספים.
בהצלחה