לעניות דעתי זה לא נכון. זה לא עניין טהור של כמות למרות שבהחלט ישנם מקרים שיש קשר עקיף.
זה עניין של איכות ומתן אינפורמציה מקיפה ככל שניתן (בהשוואה למתחרים) הרלוונטית לביטוי כללי כמו "מקינטוש". חשוב על זה ככה- מי שמחפש "מצלמות" מתעניין אולי במידע מקצועי על צילום, אולי בהשוואות מחירים, אולי בקנייה (אבל אין לו מושג איזה מצלמה - לכן האתר צריך להציע את כל המגוון האפשרי לרבות קטגוריות שונות לצילום סטילס ווידאו) - ככל שהביטוי גנרי יותר כך דף התוצאה צריך להפנות לכל מגוון המידע בארכיטקטורה נכונה. כל מגוון המידע אומר, במקרה זה- הרבה מאוד מידע אפשרי.
מקרה אחר הוא מקרה של מוצר בודד אשר יכול לעניין את קהל היעד הגדול המחפש ביטוי זה בהקשרים שונים. כאשר מדובר במוצר ייחודי, שימושי ובעל יתרון ממשי- ייתכן וקהל היעד לא חיפש את הביטוי הגנרי בהקשר זה אבל באופן די ודאי, יוכל להשתמש בו לתועלתו.(למשל מי שמחפש "לידה" ומגיע למחשבון ייחודי)
אני מציע שתחשוב על כל ערוץ תוכן רלוונטי לבניה בהקשרו, כיצד הוא מספק ערך מוסף ובידול שאחרים אינם נותנים.
לעניין הביטוי "טכנאי מקינטוש" - במידה ואתה מציע את השירות, בנה דף לזה, תוסיף המלצות אמיתיות בדף, קשר אותו מהמקומות המתאימים באתר, שתף במדיה חברתית- ייתכן וזה יספיק. זהו אינו ביטוי תחרותי במיוחד, לפחות לא בזמן זה. (זה הערכה אישית שלי, יש לי אתר המופיע עבור "טכנאי מחשבים" כך שאני מתעניין בתחום ובתחרות)