א. יחס ההמרה בתוך דף\אתר הנחיתה (מספר הקונים חלקי מספר הקליקים) הוא נעלם ולא מספר. אם מישהו אמר לך 0.5% הוא ציין ממוצע כללי מאד עם שולי סטיה רחבים מאד.
ב. אם את מקצה תקציב PPC של 15,000 ש"ח, את צריכה להרוויח 300 ש"ח למוצר (או למכור אותו במחיר הזה אם עלות ייצורו או רכישתו מהיצרן היא 0).
ג. המחיר לקליק הוא, שוב, נעלם ולא מספר. יחד עם זאת קיומו של מחיר מיזערי לקליק בגוגל (25 אגורות) הופך את המכירה של מוצרים זולים בדרך זו ללא כדאית, אלא אם יחס ההמרה בתוך האתר טוב בהרבה מהממוצע.
ד. למה קידום אורגני לא רלוונטי? אין שום סיבה שאתר בעל דף אחד ויחיד לא ישיג את המקום הראשון בגוגל לביטויי החיפוש הרלוונטיים ביותר, אלא אם את מדברת על תוכנית שותפים שכולם מקבלים דף זהה מהיצרן. אם זה המצב, תקדמי דף שונה.