האמת זה הרבה השקעה מראש לעשות מחקר מילים, אבל זה באמת חשוב בשביל להבין אם יש לך מה להציע ללקוח, וגם נהוג להציג מספר ביטויים ורעיונות לקמפיינים בגוגל אדס מראש עוד בשלב המכירה.
ממה שאני מבין, זה מאד נהוג לקחת 20% מסך התקציב, ותאמין לי שאיש ppc טוב לא רק מקים קמפיינים, הוא גם עושה אופטימיזציה מידי חודש שמחזירה את ההשקעה של הלקוח מידי חודש (למעט חודשים עם טסטים כושלים).
בכל מקרה, תזכור שאם מדובר בקמפיין של 1000 שח בחודש, אני לא יודע כמה שווה לך להתאמץ בשביל 200 שח, אז קח בחשבון במקרה כזה גם להציע חבילה של מחיר קבוע חודשי לניהול ושיפור הקמפיין.