אמרת שאתה זקוק לדפי נחיתה ל-10 מוצרים מתחומים שונים, בלי לציין איך אתה מתכוון להביא את תנועת המבקרים. אם זה ממודעות אדוורדס אין שום בעיה להוסיף 10 דפים לאתר קיים. לעומת זאת, אם אתה מתכוון להשקיע בקידום אתרים (נגד מתחרים!) לכל מוצר לחוד, רצוי באמת שיהיו לך 10 אתרים שונים, כאשר פעולת המכירה (או המעבר לדף מכירת המוצר באתר היצרן) מתבצעת בדף הבית של כל אחד מהם.
הזהות בין שם המוצר (או שם הצורך באותו מוצר) לשם הדומיין איננה תנאי הכרחי להצלחת הקידום. היא מוסיפה ודאי מספר נקודות לציון הרלוונטיות, אבל אתה יכול להשיג את אותו מספר נקודות גם בדרכים אחרות.