אם התחום שבו פועל האתר הוא כזה שיש בו 5 מומחים כותבי עברית ואיש מלבדם לא מתעניין בתחום הזה, אין טעם.
אם התחום הוא כזה שבנוסף לאותם 5 מומחים רבים מרשימת הדיוור צפויים לפחות להגיב 10-15 תגובות ביום ולפתוח כ-5 נושאים חדשים, תתחיל ורק אז תראה האם זה באמת מועיל לקידום האתר.
את מידת העניין של מי שרשומים ברשימת הדיוור אתה יכול לבדוק הרבה יותר טוב על ידי כתיבת תכנים מעניינים באתר עצמו, והודעה על הוספתם באמצעות רשימת הדיוור.
ובכלל, בקידום אתרים אין "שורה תחתונה" כי מה שהיה כתוב בה אתמול אפשר שהשתנה היום בבוקר.