קידום אתרים זה לא משהו שעושים לאתר אלא משהו שעושים נגד האתרים המתחרים כדי לגבור עליהם. מתחילים מניסיון לאמוד את רמת התחרותיות של ביטויי החיפוש שעבורם אתה רוצה להדיע למקומות העליונים בגוגל.
צריך לקחת בחשבון שהמקומות העליונים אינם ריקים ומחכים לך, אלא תפוסים על ידי אתרים שאולי השקיעו שעות עבודת קידום רבות שעשויות להצטבר למאות שעות עבודה, וכדי להתגבר על המתחרים יהיה גם עליך להשקיע תוך זמן קצר הרבה יותר מאות שעות עבודה. ואני עוד לא מדבר על איכות עבודת הקידום. בהזירה תחרותית, המתחרים שלך גברו עד כה על המתחרים שלהם בזכות מיכפלה בעלת ערכים גבוהים של כמות באיכות, בעוד שאתה צריך להתחיל ללמוד רק עכשיו.