השאלה "מה לעשות?" כדי לגבור על המתחרים היא שאלה שגויה. צריך לשאול "כמה לעשות?". תוצאות החיפוש מסודרות על פי הסדר היורד של ציוני הרלוונטיות שלהם, וברור שיש 4 תוצאות חיפוש שיש להם ציוני רלוונטיות גבוהים משלך לביטוי "סטטוסים לפייסבוק".
מצד שני, המידע על המספר הגולמי של הקישורים הנכנסים שיש לאותן 4 תוצאות חיפוש בהשוואה לך, לא מלמד כלום כי אין בו מידע על ערכי הקישורים הללו. יתכן בהחלט שלך יש הרבה יותר קישורים מאשר לכל אחד מארבעתם, אבל ערכם הכולל נמוך בהרבה.
לא מתקבל על דעתי שוותק האתר הוא פרמטר שגוגל לוקח בחשבון. הוותק משקף הרבה פעמים את כמות עבודת הקידום המצטברת לאורך שנים. ואם אתה הוא היותר ותיק סימן שלא השקעת ואינך משקיע יותר עבודת קידום מהמתחרים שלך.