לעניות דעתי, שני החברים, Jaxx וזקן השבט צודקים בתשובתם למרות שאפשר לחשוב גם על סתירה בין התגובות.
הפניית לקוחות פוטנציאליים למוצרים אחרים, שאינם של מותג הג'ינס, בשעה שאלא חיפשו את מותג הג'ינס יכולה להיות יעילה ויכולה להרוס. השאלה היא מה יקרה בפועל ואת זה שווה לבחון במידה מסוימת- האם הם ינטשו את האתר או האם ימשיכו למוצר אחר בכלל היות והוא מספק להם תחליף מושלם (או לפחות הולם). במידה והם ינטשו- הרי שהיית צריך להסיר את הדפים (שוב, בהנחה שאתה לא מתכוון להעלות את הדגמים שוב, בקרוב ועצם הסרתם היא רק בשל חוסר זמני במלאי). במידה והם המשיכו- הרי שסיפקת צורך והדפים נותרו שימושיים.
כפי שהגולש עשוי לבחון את הדף כדף שהוא שימושי\לא שימושי כך גם גוגל, מתוך מטרה לחקות את התנהגות הגולש הממוצע, עשוי להבחין כי הדף מתנהג כמו "דף סף" (דבר שאסור במפורש על פי הנחיות גוגל) או אולי- דף רלוונטי.