אני מניחה שאתה מתכוון לדף נחיתה אופייני של קמפיין, שכתוב שיווקי ומכירתי ואין בו מידע בתחום כפי שיש באתר.
המומחים לדפי נחיתה יאמרו לך: לא. אל תוציא גולשים מהדף. תוביל אותם אך ורק ליצירת קשר. אם חסר מידע בדף, תיצור דף ארוך יותר או תיצור מיני סייט במקום דף אחד.
גישה אחרת אומרת שהלוגו עצמו יכול להיות קישור לאתר הקיים (בהנחה שהאתר טוב).
מנסיוני, דפי נחיתה מבודדים, ממירים טוב יותר מדפי האתר עצמם. אבל איכות ההמרות גבוהה יותר כאשר לגולש יש גישה לכל האתר והוא פונה אליך אחרי קריאה מקיפה של האתר.